1401/09/29-21:38
آخوندی:

فعالیت های انجام شده برای ارتقا سلامت اداری به موقع اطلاع رسانی شود/ نیروها را به راحتی در اختیار کارگزینی قرار ندهیم

فعالیت های انجام شده برای ارتقا سلامت اداری به موقع اطلاع رسانی شود/ نیروها را به راحتی در اختیار کارگزینی قرار ندهیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرداری تهران با بیان اینکه اطلاع رسانی در زمینه ارتقاء سلامت اداری می بایست شفاف باشد خواستار تغییر رویه در معرفی افراد به کارگزینی به منظور صیانت از کارکنان شهرداری شد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری یکصد و شانزدهمین جلسه این شورا پس از استماع گزارش رئيس سازمان بازرسي شهرداري در خصوص اقدامات انجام شده در زمينه ارتقاي سلامت اداری طی تذکری اظهار داشت: انتظار از مجموعه مدیریت شهری که با شعار فساد ستیزی سر کار آمده این است که گزارشات بیشتری را در خصوص اقدامات خود به مردم، پرسنل شهرداری و شورا ارائه کند تا همگی بدانند در حوزه سلامت اداری چه فعالیت هایی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: متاسفانه در فضای رسانه‌ای کشور شاهدیم که واقعیت ها وارونه جلوه داده میشوند لذا ضرورت دارد که در زمینه ارتقاء سلامت اداری اطلاع رسانی ها شفاف صورت گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان ساخت: برای اینکه بتوانیم در مدیریت شهری به موفقیت دست پیدا کنیم و اهداف از پیش تعیین شده را محقق کنیم می بایست نیروی انسانی و پرسنل شریف شهرداری با ما همراه باشند لذا نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که بازرسی در برخی از استعلامات می بایست سرعت پاسخگویی را افزایش دهد.

آخوندی ادامه داد: در برخی از موارد مشاهده می شود که در پاسخ استعلامات افراد برای جایگاه های مدیریتی از عنوان صلاح نیست استفاده می شود که به نظر در این خصوص باید بازنگری صورت گیرد و جواب ها به صورت قاطع مطرح شوند چراکه با این رویه یک نفر چندین ماه درگیر یک استعلام خواهد ماند. نباید افراد را به اینگونه بلاتکلیف نگاه داشت حتی اگر نگاه سیاسی آنان با نگاه ما متفاوت است.

وی با گلایه از روند واگذاری نیروها به کارگزینی گفت: در برخی بعضی مواقع مشاهده می شود که به راحتی افراد را در اختیار کارگزینی قرار می دهند. ما باید از نیروهای خود مراقبت کنیم و کاری نکنیم که نیروهای خود را از دست بدهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط