1401/09/29-22:27

شورای سلامت فصل پاييز در منطقه ٧ تهران

شورای سلامت فصل پاييز در منطقه ٧ تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ٧ از برگزاری شورای سلامت فصل پاییز نواحی پنجگانه این منطقه با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان در سطح محلات خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٧، محسن راجی با اعلام اين خبر گفت: با هدف مشاركت پذيری كليه اقشار و اصناف و استفاده مناسب تر از پتانسيل های محلی، سازمان های مردم نهاد و ظرفيت های موجود و افزايش سطح سلامت كليه اقشار، شورای سلامت نواحی این منطقه برگزار شد.

وی عنوان کرد: ارتباط تغذيه و سلامت روان كودكان، بهبود شرايط زيست شهری و نگهداشت شهر سبز جهت ارتقای سلامت جسم و روان شهروندان، بررسی چگونگی بهبود سلامت جسم و روان بانوان در خانواده و جامعه، نظافت شهری و تاثير آن بر سلامت روان شهروندان و تاثير رفتار خانواده در رشد اجتماعی كودک از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

معاون شهردار منطقه ٧ با بيان اينكه شورای سلامت يكی از مهمترين ماموريت های مديريت شهری در خصوص ارتقاء سلامت همگانی شهروندان است دستورات لازم در خصوص اجرايی شدن مصوبات شورای سلامت را صادر كرد.

لازم به ذكر است؛ اين جلسات به صورت مستمر و فصلی با هدف ارائه خدماتی مناسب و كارشناسی و برداشتن گامی مثبت در جهت ارتقای سلامت شهروندان منطقه ۷ تشكيل می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط