1401/09/30-15:11
در دیدار با فعالان حوزه حمل و نقل شهرداری منطقه۸؛

شهردار منطقه زیباسازی ترافیکی پایانه تاکسیرانی خاقانی را در دستورکار قرار داد

شهردار منطقه زیباسازی ترافیکی پایانه تاکسیرانی خاقانی را در دستورکار قرار داد

به‌مناسبت فرارسیدن روز ملی حمل و نقل، فاطمه تنهایی شهردار منطقه هشت با فعالان نمونه حوزه حمل و نقل و ترافیک در منطقه دیدار کرد و زیباسازی ترافیکی پایانه تاکسیرانی خاقانی را در دستورکار قرار داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت؛ در این دیدار که به‌مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل برگزار شد فاطمه تنهایی ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش‌گران این عرصه از رانندگان نمونه حوزه حمل و نقل شهرداری منطقه هشت، تجلیل و قدردانی کرد و بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و رفاه بیشتر شهروندان در پایانه‌های اتوبوسرانی تاکید و زیباسازی ترافیکی پایانه تاکسیرانی خاقانی را در دستور کار قرار داد.

تنهایی در ادامه این جلسه به موضوع عملیات مسقف سازی ۶۰۰ مترمربعی پایانه‌ درون شهری سه راه تهرانپارس اشاره کرد و گفت: با اقداماتی که در این پایانه انجام گرفت، مشکلات تاکسیرانان در موضوعات مختلف مرتفع شد و همچنین جهت رفاه حال رانندگان، شهروندان و مسافران درون شهری یک نمازخانه و ۵ چشمه سرویس بهداشتی در پایانه ایجاد شد.

فعالیت و نحوه آموزش آموزشگران پارک ترافیکی منطقه هشت یکی دیگر از موضوعات این جلسه بود که شهردار منطقه به آن پرداخت و افزود: پارک آموزش ترافیکی منطقه با وسعت ۲۱۷۰ متر یکی از ظرفیت‌های خوب آموزشی است و با توجه به اینکه هر سازمان با نیروی انسانی قوی است، آموزشگران این حوزه با پیگیری‌های مستمر و اجرای اردو‌های ترافیکی، حضور در مدارس و دعوت از موسسات و آموزشگاه‌های دولتی و خصوصی در ترویج فرهنگ ترافیکی تلاش کنند.

در پایان این جلسه فاطمه تنهایی شهردار منطقه از هفت نفر از فعالان نمونه حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه هشت قدرانی نموده و برای همکاران این حوزه آرزوی سلامتی کرد.

گفتنی است منطقه ۸ تهران با پایانه های تاکسیرانی خلجی، تهرانپارس، خاقانی و پایانه های اتوبوس اسلام پناه، علم و صنعت، سمنگان و شقایق دارای هفت پایانه و شش ایستگاه مترو فعال است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط