1401/09/30-20:25

اجرای طرح های روان سازی و ایمن سازی معابر منطقه ۱۴

اجرای طرح های روان سازی و ایمن سازی معابر منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح های روان‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی تردد در معابر و تقاطع های این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور گفت: بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی معابر منطقه با هدف افزایش ایمنی، آراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی انجام شده و مستمر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان حمل و نقل و ترافیک در نواحی ششگانه ضمن بازدید مستمر، نواقص و مشکلات ترافیکی احتمالی معابر را شناسایی می‌کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود، افزود: این طرح در بزرگراه های امام علی(ع) شمال به جنوب و جنوب به شمال محدوده خیابان های چهارصد دستگاه، شکوری، بزرگراه شهید محلاتی، جنوب به شمال بزرگراه بسیج همچنین خیابان های اصلی چون نبرد، دریاباری، پرستار، لرستان و... انجام شده است.

به گفته وی نصب و مرمت انواع تجهیزات ترافیکی چون مرمت تابلوهای پرچمی، اخطاری، هدایت مسیر، بن بست، گاردریل‌ها، نرده‌های ایمنی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی ومینی نیوجرسی‌ها نیز در این راستا انجام شده‌است.

سالاری پور همچنین به نصب و بهسازی گاردریل و نرده های ترافیکی در نواحی ششگانه از جمله در بلوار ابوذر، خیابان های شاه آبادی، شهیدان ارتش و...اشاره کرد و گفت: علاوه بر این اقدامات مرمت پل های همسطح منتهی به پیاده رو ایستگاه های حمل و نقل نیز در ناحیه ۳ و ۵ منطقه انجام شده و برای سایر نقاط مورد نیاز نیز در دستورکار است.

شهردار منطقه در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات ایمن‌سازی روانسازی و آرامسازی ترافیک جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی در محورها و معابر منطقه در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط