1401/10/02-15:08
نکوداشت مدیران گذشته؛

الگویی برای آیندگان در نشست خادمین شهر تلاش و زندگی

الگویی برای آیندگان در نشست خادمین شهر تلاش و زندگی

نشست خادمین شهر تلاش و زندگی به میزبانی شهرداری منطقه ۵ با حضور علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شهرداران و مدیران اسبق این منطقه به همراه تعدادی از مدیران این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، علیرضا جاوید ضمن قدردانی از تلاش کارکنان منطقه ۵ گفت: همه عزیزان این منطقه در همه ی سطوح خدمتی حائز اهمیت هستند و ما قدردان زحمات یکایک کارمندان هستیم.

وی در ادامه یادآور شد: این منطقه از ابتدای دوره ی جدید مدیریت شهری به لحاظ سطح مطلوب کیفیت خدمت رسانی به شهروندان جزء مناطقی با شاخص های بالای ارزیابی شده است همچنین این منطقه در مباحث مربوط به تعاملات اجتماعی و ارتباطات بین سازمانی در جایگاه بسیار خوبی قرار داردکه برای ما حائز اهمیت می باشد.

علیرضا جاوید در این نشست با برشمردن ویژگی های یک مدیریت کارآمد که به اصلاح امور مردم و شهروندان می انجامد خاطرنشان کرد؛ تشکر از نکوداشت مدیران گذشته الگویی برای آیندگان است و نشان شایستگی یک مدیر در تکریم مدیران ما قبل خود است و این تکریم زمانی محقق خواهد شد که دستورات و اقدامات مدیران قبلی ادامه و گاهاً بروزرسانی شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیریت در کشور ما شبیه به یک دو امدادی می باشد از زحمات شهرداران گذشته و مدیران اسبق این مجموعه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در ادامه این نشست احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با حضور در میان کارمندان این مجموعه به شنیدن دغدغه های کارکنان این منطقه پرداخت و به ارائه گزارش عملکرد از زمان بیش از یکسال حضور خود در این منطقه پرداخت و خاطر نشان کرد؛ در این منطقه سعی بر استفاده از بدنه ی تخصصی کارشناسان خود منطقه در تمامی سطوح است و این منطقه به لحاظ بدنه کارشناسی کم ترین بکار گیری از نیرو های خارج از منطقه را دارا می باشد.

وی با بیان اینکه منطقه ۵ با بیش از ۹۰۰ هزار نفر جمعیت جزء کلانشهرهای سطح یک محسوب می شود و تاکنون ۹۰ پروژه عمرانی در این منطقه افتتاح گردیده است تصریح کرد: ما وظیفه داریم با بالابردن سطح خدمت رسانی به شهروندان این منطقه حال خوب را به مردم محلات این منطقه تسری ببخشیم.

در نشست فوق ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقایان کلهری، غفوری، ترکاشوند، خسروآبادی و طلوعی از شهرداران اسبق این منطقه هرکدام به بیان نقطه نظرات و پیشنهاداتی در جهت بهبود فرآیند خدمت رسانی برای شهروندان و کارکنان این مجموعه پرداختند و در خاتمه از زحمات رسول حبیبی، اکبر فرجی و عبدالرضا قاسمی از کارکنان پرتلاش این منطقه تقدیر بعمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط