1401/10/03-14:07
شرق پایتخت سفید پوش شد؛

اجرای عملیات برف روبی در ورودی شرق تهران

اجرای عملیات برف روبی در ورودی شرق تهران

با توجه به سفیدپوش شدن ارتفاعات و ورودی مبادی شرق تهران همزمان با بارش برف زمستانی، همه گروه‌های ستاد برف‌روبی منطقه ۱۳ در حال خدمت رسانی و آماده‌باش کامل هستند و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان در همه ایام هفته به ویژه روزهای برفی گفت: با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات زمستانی، عملیات برف‌روبی و بازگشایی مبادی ورودی شرق تهران همزمان با بارش‌های زمستانی در ارتفاعات شرق تهران اجرایی شد.

او به عملیات و آمادگی ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و آماده باش ۱۴۰ نیروی کارگری برای خدمات‌رسانی در نقاط حساس از جمله بزرگراه شهید یاسینی و جاده ترکمن ده اشاره کرد و افزود: نیروهای خدمات شهری همزمان در صورت تداوم بارش ها  با آمادگی کامل و آماده سازی ماشین آلات سبک و سنگین، منطقه را پوشش داده و با حضور به موقع  نسبت به برف روبی و بازگشایی بزرگراه ها و معابر اقدام می کنند.

شهردار منطقه۱۳ درباره استقرار پایگاه‌های برف‌روبی اضافه کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این محدوده از شهر، ۵ سایت مرکزی در مبادی ورودی شرق تهران و نواحی چهارگانه جانمایی شده است که یک سایت مرکزی در بزرگراه شهید دوران و ۴ سایت دیگر در نواحی چهارگانه دایر شده‌ است.

محمدهادی علی‌احمدی اظهار داشت: همچنین در این زمینه و با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، اداره خدمات شهری منطقه ۱۳ مخازن زرد رنگ و همچنین کیسه‌های شن مخصوص را در ۴۰ نقطه از معابر و بزرگراه‌های محدوده مستقر کرده‌است.

او یادآور شد: به طور متوسط، روزانه ۲ هزار کیسه شن مخصوص آماده و در سایت‌های برف‌روبی منطقه دپو و میان شهرداری نواحی چهارگانه توزیع شده تا با توجه به بارش برف استفاده کنند.

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد بررسی‌های انجام شده در این مدت موید این است که منطقه۱۳ جزو ۳ منطقه‌ای است که کمترین پیام آبگرفتگی در شهر تهران را از سوی شهروندان هنگام بارش نزولات آسمانی را داشته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط