1401/10/07-13:56
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ خبر داد:

از نصب ست معلولین در بوستان های منطقه ۵ تا عملیات هرس و آرایش درختان

از نصب ست معلولین در بوستان های منطقه ۵ تا عملیات هرس و آرایش درختان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ برخی اقدامات اخیر این معاونت ها را بر شمرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ درمورد اقدامات اخیر این معاونت گفت: عملیات هرس و آرایش درختان همزمان با فصل پاییز و زمستان، هر ساله با نظارت کارشناسان فضای سبز منطقه به منظور جوانسازی و حذف شاخه های بیمار آفت زده، آزادسازی تابلوهای ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد عابرین وسایل نقلیه و ایجاد دید کافی برای رانندگان در تقاطع اصلی و فرعی به ویژه نقاط پرتردد اجرایی می شود.

مرادی ادامه داد: در این راستا عملیات هرس درختان در بلوارها، میادین و پارک ها در یک برنامه زمانی منسجم انجام می شود که این عملیات ادامه دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ با اشاره به نصب ست معلولین در بوستان های منطقه ۵ تاکید کرد: با تلاش نیروهای اداره فضای سبز ۵ ست بدنسازی جهت استفاده معلولین عزیز در این بوستان ها نصب شده است.

مرادی ادامه داد: نصب نیمکت بتنی معلولین برای اولین بار در بوستان های منطقه ۵ نیز رقم خورده و با تلاش نیروهای اداره فضای سبز تعداد ۷ عدد نیمکت بتنی جهت استفاده معلولین عزیز و جلوگیری از سرقت در بوستان های فضای سبز نصب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط