1401/10/08-20:33
با شعار شهردار مدرسه؛ مشق مشارکت و همدلی برگزار شد؛

بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه در دبیرستان نور منطقه ۱۵

بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه در دبیرستان نور منطقه ۱۵

بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه صبح روز چهارشنبه هفتم دی ماه در دبیرستان نور منطقه ۱۵ با حضور رییس و معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهردار و مدیر اجتماعی ناحیه۳ ، مدیر آموزش شهروندی و مدیر روابط عمومی منطقه، نماینده اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران، جانشین کلانتری کیانشهر و مسئول آموزش راهور منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه مشارکت در این طرح به مانند تمرین مدیریت بر شهر توسط آینده سازان این مرز و بوم است، گفت: اهداف و رویکردهای این طرح که ۲۱ دوره از اجرای آن می گذرد؛ نوید بخش گام های مثبت در زمینه پرورش نسل جدید و تبدیل آنها به نیروی کارآمد است.

وی ادامه داد: تقویت حس مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی، بالابردن سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه اهداف، وظایف و ماموریت های مدیریت شهری، شناخت بهتر دانش آموزان نسبت به شهر و شیوه های اداره آن، ایجاد حس تعلق نسبت به محیط زندگی، تمرین کار گروهی و مدیریت، شناسایی و تلاش برای حل مشکلات مدرسه و محیط پیرامونی از جمله اهداف بزرگ این طرح است.

مهدی اسمعیلی یادآور شد: ۱۴ مدرسه ی منطقه ۱۵در مقطع متوسطه اول و دوم با۱۰هزار و۵۰۰ دانش آموز در اجرای طرح انتخابات شهردار مدرسه مشارکت دارند و طرح تا ۱۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

برپایه این گزارش، در این مراسم همچنین از فعالین کانون نوجوانان و مدیر و معلمانی که آخرین سال فعالیتشان در حوزه آموزش و پرورش است، تجلیل و قدر دانی شد.

شایان ذکر است، داشتن حداقل معدل ۱۸ برای متوسطه دوم و معدل ۱۹ برای متوسطه اول، داشتن انگیزه کار گروهی، اخذ رضایت نامه از والدین برای شرکت در انتخابات از شرایط کاندیدای شهردار مدرسه بود و در نهایت کاندیداها در یک فرصت تبلیغاتی، نسبت به معرفی توانایی ها و برنامه های خود اقدام کرده و پس از برگزاری انتخابات کاندیدایی که بالاترین رای را کسب کرد به عنوان شهردار مدرسه انتخاب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط