1401/10/12-13:47
با حضور معاون شهردار تهران و عضو شورای شهر انجام شد؛

افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۳

افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۳

در مراسمی با حضور جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران و محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه ۱۳، جمعی از معاونان و مدیران، پروژه‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در این مراسم، فاز دوم پیاده راه سلامت، پارکینگ های درب اول و سوم سرخه حصار، خانه‌های دوچرخه با رویکرد آموزشی در سرای محلات، اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان مهربار، اصلاح هندسی و بازگشائی دوربرگردان خیابان پیروزی تقاطع امام علی(ع) افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین، کلنگ احداث و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز ضلع غرب ورودی مترو شهید کلاهدوز با هدف ساماندهی تاکسی های خطی و تسهیل در عبور و مرور به زمین زده شد.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تشویق شهروندان به پیاده روی و توسعه شهر انسان محور گفت: این پروژه به طول ۱۴۰۰ متر اجرائی و کلیه موارد ایمنی، تجهیزات ترافیکی و مبلمان شهری نیز در این پروژه لحاظ شده است.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به ایمنی سازی معابر پارک جنگلی سرخه حصار در پروژه قطب گردشگری شرق تهران و همچنین تسهیل در تردد وسایل نقلیه اظهار داشت: این منطقه اقدام به احداث دو پارکینگ روباز درب اول به مساحت ۴۱۷۲ مترمربع و ظرفیت ۲۰۰ دستگاه و درب سوم به مساحت ۳۲۷۳ مترمربع و ظرفیت ۱۲۰ دستگاه نموده است.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص افتتاح خانه های دوچرخه با رویکرد آموزشی در سرای محلات ادامه داد: با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه، توسعه مُد حمل‌ونقل پاک در بین شهروندان و ایجاد فرهنگ نشاط و شادی در خانواده های محلات منطقه ۱۳ خانه های دوچرخه در سرای محلات آشتیانی و نیروی هوایی جانمایی شد. 

او با اشاره به مشخصات پروژه عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی رفیوژ میانی خیابان مهربار گفت: این پروژه حدفاصل میدان چایچی تا میدان اطلاعات جهت روانسازی و کانالیزه کردن حرکات وسائط نقلیه و تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی به اجرا درآمد. 

همزمان با افتتاح و بهره برداری پروژه های ترافیکی، اختتامیه آموزواره پاییزی حرکت نیز با شرکت ۴۴۷ کودک و نوجوان در بخش های عکس، فیلم یک دقیقه ای، نقاشی و خاطره نیز برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط