1401/10/13-13:33
اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه ۵ در یک ماه گذشته؛

از مرمت و بازسازی ۱۷۵۰ هزار مترمربعی سرای محلات تا پیشرفت فیزیکی باغ گلاریس در منطقه ۵ پایتخت

از مرمت و بازسازی ۱۷۵۰ هزار مترمربعی سرای محلات تا پیشرفت فیزیکی باغ گلاریس در منطقه ۵ پایتخت

از اقدامات چشمگیر معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ می توان به ادامه روند ساخت باغ گلاریس و رسیدگی به چند سرای محله و بوستان در منطقه ۵ اشاره کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ با بیان اینکه این معاونت به صورت شبانه روزی در حال انجام عملیات عمرانی برای جلب رضایت شهروندان است تاکید کرد: جدا از مرمت آسفالت و معابر و ترمیم پیاده روها که در برنامه روزانه این معاونت قرار دارد در یک ماه گذشته اقداماتی نیز در راستای بهبود و گسترش فضای نشاط و شادابی شهروندان رقم خورده است.

مقدسی به برخی از اقدامات یک ماه اخیر اشاره کرد و افزود: مرمت سرای محله جنت آباد مرکزی به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع و احداث سالن ورزشی در سرای محله کن به متراژ ۲۲۰ مترمربع از جمله این اقدامات است.

او به روند پیشرفت باغ هنر اشاره کرد و افزود: باغ هنر یا گلاریس به متراژ ۹۰۰۰ مترمربع از جمله پروژه های مهم و فاخر منطقه ۵ است که روند ساخت آن با سرعت طی می شود و امیدواریم این باغ زیبا به زودی در اختیار شهروندان عزیز کل پایتخت قرار بگیرد.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۵ به برخی اقدامات در بوستان های منطقه اشاره کرد و افزود: احداث آمفی تئاتر بوستان الهام به متراژ ۲۰۰ مترمربع، نصب ۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان ستاره و مرمت ۸ چشمه سرویس بهداشتی در کلبه صحرا از جمله دیگر اقدامات این معاونت در یک ماهه اخیر است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط