1401/10/13-14:19

برخی با فریبکاری به دنبال تطهیر ترک فعل خود هستند

برخی با فریبکاری به دنبال تطهیر ترک فعل خود هستند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تیتر یکی از روزنامه ها مبنی بر ضرورت برکناری شهردار تهران از سوی شورا، گفت: فکر می‌کنند ما منتظر بودیم که نظر دهند و شهردار را عوض کنیم، مگر آلودگی هوا فقط برای تهران است؟ این فریب‌کاری و سوء‌استفاده از این موضوع به عقیده من درست نیست و برخی با فریبکاری به دنبال تطهیر ترک فعل های خود هستند.

به گزارش شهردارآنلاین به نثل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران؛ مهدی چمران در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زمانی می توانیم بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی را ارزان و یا نیم بها کنیم که وسیله ای داشته باشیم تا سوار شویم، اظهار کرد: ۱۰ سال است که اتوبوس خریداری نشده و آنها که خریداری کرده ایم نیز خوابیده است و امروز اظهار نظر در این خصوص کار فریبکارانه ای است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به اصلاح طلبان تأکید کرد: ما نمی خواهیم شما و ما کنیم و بگوییم تقصیر ماست یا تقصیر شما، مساله جان مردم است اما به جای آلودگی هوا، آلودگی سیاسی گرفته ایم.

وی ادامه داد: ما سالهای گذشته مقدار افزایش بلیت مترو را بسیار کم در نظر گرفتیم زمانی بهای بلیت ۶۵ تومان بود و می خواستیم به ۷۰ تومان افزایش دهیم و شورای دوم موافقت نمی کرد تا مردم راحت تر بتوانند سوار اتوبوس و مترو شوند.

چمران در خصوص تیتر یکی از روزنامه ها مبنی بر ضرورت برکناری شهردار تهران از سوی شورا، یادآور شد: این موضوع را پیشنهاد دادند و فکر می کنند ما منتظر بودیم که نظر دهند و شهردار را عوض کنیم؛ پس آلودگی هوای دیگر شهرها را چه کار کنیم؟ این فریب کاری و سوء استفاده از این موضوع به عقیده من درست نیست و نباید این کار را انجام دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط