1401/10/13-23:40
شهردار منطقه ۴ در بازدید از پروژه های عمرانی گفت:

ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان از اولویت های مدیریت شهری

ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان از اولویت های مدیریت شهری

شهردار منطقه ۴ در بازدید از بررسی روند پیشرفت پروژه های عمرانی در حال اجرا گفت: سرعت و دقت در اجرای پروژه ها می تواند گامی بزرگ در ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان باشد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران؛ "علی اصغر کمالی زاده" در بازدید از پروژه های عمرانی با همراهی معاونین گفت: رفاه و آسایش همشهریان در استفاده از امکانات از وظایف مدیریت شهری است، از این رو پروژه های عمرانی توسعه محلی و فرامنطقه ای می بایست با مشارکت و همراهی شهروندان و شهرداری ها اجرا و به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۴ در بازدید از مقبرة شهدای بوستان مجیدیه که در حال احداث است، گفت: بنای مقبرة الشهدای بوستان مجیدیه با زیربنای ۲۵۰ متر و الهام گیری از بناهای اسلامی در حال ساخت بوده و پیش بینی می شود تا ۲۲ بهمن سال جاری به بهره برداری برسد.

در ادامه این بازدید پروژه هایی از جمله احداث ۶ چشمه سرویس بهداشتی بوستان رز، ساختمان اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷ در محدوده جنگل لویزان و حاشیه بزرگراه شهید زین الدین با زیر بنایی به مساحت ۲۴۰۰ متر، راستگرد چمن آرا به بزرگراه شهید بابایی، پیشرفت فیزیکی خیابان شادمان به طول ۲۵۰ متر و ساختمان اسکان کارگری جعفرپناه بازبینی و دستورات لازم در راستای تسریع و دقت لازم در روند اجرای عملیات این پروژه ها ارائه شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط