1401/10/14-18:51
در نشست رییس و نایب رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

احصاء نقاط نیازمند ایجاد دسترسی های محلی اضطراری در شبکه معابر منطقه ۱۹

احصاء نقاط نیازمند ایجاد دسترسی های محلی اضطراری در شبکه معابر منطقه ۱۹

رییس و نایب رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران و مدیرعامل مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب طی نشستی با شهردار منطقه دیدار و بر احصاء نقاط نیازمند ایجاد دسترسی های محلی اضطراری در شبکه معابر این منطقه تأکید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه مدیریت شهری منطقه در توسعه و آبادانی محلات منطقه افزود: با توجه به عبور بزرگراه های متعدد از این منطقه و محدودیت یا مسدود شدن دسترسی ها ی محلی، شبکه معابر این منطقه نیازمند احصاء دسترسی های اضطراری در اسرع وقت و ارائه گزارش به منظور تامین اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۲  اعتبار برای احداث آنها است.

هاشمی بیان کرد: نمایشگاه شهر آفتاب سرمایه اساسی شهر تهران است که با جذب سرمایه گذار می توان در توسعه و ایجاد ارزش افزوده برای این شهر ظرفیتی بی نظیر ایجاد کند.

ضمن اینکه احداث تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار با ظرفیت تصفیه پساب و تأمین آب مورد نیاز فضای سبز پروژه بسیار ارزشمند محیط زیستی محسوب می شود.

سید محمد آقامیری نایب رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته بر نگاه ویژه شورای اسلامی شهر تهران به این منطقه به عنوان تبدیل آن به منطقه الگو و بکر در حوزه شهرسازی و معماری تأکید کرد.

تورج فرهادی منطقه ۱۹ را دروازه بین المللی پایتخت و نیازمند توجه ویژه در راستای ایجاد زیر ساخت ها با توجه به ظرفیت های موجود در ورودی شهر تهران شد.

به منظور ساماندهی ناحیه سه طرح تفصیلی جدیدی مصوب شد تا این محدوده از مشاغل مزاحم و آلاینده و سوداگران خارج تا علاوه بر اشتغالزایی سرانه های مناسب تعریف و ایجاد شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط