1401/10/17-23:04

اجرای طرح ریحان شهر در منطقه ۷

اجرای طرح ریحان شهر در منطقه ۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح ریحان شهر در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی با بیان این مطلب افزود: رویداد «ریحان شهر» به عنوان یکی از کلان پروژه‌های مدیریت شهری در پی شناسایی‌، توانمندسازی و بهره گیری از ظرفیت کنشگران اجتماعی در حوزه زنان می باشد.

وی عنوان کرد: زنان به واسطه نقش اساسی و کلیدی در زندگی نقش به سزایی در تبیین، کنشگری و جلب مشارکت خانواده و جامعه دارند و می توانند با سازماندهی مشارکت های اجتماعی در خانواده، دوستان، خویشاوندان و محله مشارکت ویژه ای داشته باشند. 

معاون شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: در این راستا اداره بانوان شهرداری تهران با توجه به ماموریتها و برنامه ای که در جهت بهبود وضعیت زنان شهر تهران بر عهده دارد درصدد برآمده است که طرح ریحان شهر را با کمک کنشگران و با روش های خلاقانه، اجتماع محور محلی اجرا نماید.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و با هدف شناسایی و توانمندسازی کنشگران اجتماعی و اجرای طرح های خلاقانه اجتماع محور و مشارکتی محلی در موضوع زنان و خانواده و... اداره بانوان منطقه اقدام به برگزاری کارگاه های طرح نامه نویسی طی ۵ جلسه ۳ ساعته نموده است، از همین رو بانوان علاقمند و کنشگر اجتماعی می توانند اقدام به ثبت پروژه محلی خود در سامانه مدیریت پژوهش (کایپر) که متعلق به صندوق حمایت از پژوهشگران معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری است نمایند. در صورت داوری و پذیرش پروژه ها، حمایت های لازم جهت اجرایی شدن آن صورت خواهد پذیرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط