1401/10/18-17:24

روند تكميل قطعه ميانى خط ۶ مترو شتاب گرفت

روند تكميل قطعه ميانى خط ۶ مترو شتاب گرفت

رئيس كميسيون عمران و حمل و نقل شوراى اسلامى شهر تهران، "دكتر تشكرى هاشمى" از قطعه ميانى خط ۶ مترو بازديد به عمل آورده و از نزديک در جريان كم و كيف پيشرفت امور قرار‌ گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌ عمومى و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو) در اين بازديد مهندس جلال بهرامى معاون حمل و نقل و ترافيک شهردارى تهران، مهندس محسن هرمزى مديرعامل شركت مترو تهران، مهندس رضا محمدى شهردار منطقه ۶، مهندس على مزينانى مجرى خط ۶ و جمعى از دست‌اندركاران و پيمانكاران نيز حضور داشته و گزارش كاملى از اقداماتى كه با شروع تزريق نقدينگى از طرف شهردارى تهران در چند ماه اخير صورت گرفته، ارائه دادند.

عضو شوراى اسلامى شهر تهران در حاشيه بازديد از اقدامات صورت گرفته و سرعت پيشبرد امور در تكميل بخش ميانى خط ۶ و ايستگاه‌هاى آن ابراز رضايت كرده و اظهار داشت: به لطف خدا روند پيشرفت عمليات اجرايى اين بخش از خط ۶ نسبت به چند ماه قبل كه از ايستگاه‌ها بازديد كرده بودم، كاملاً رضايت‌بخش و اميدواركننده بوده و سرعت انجام كارها و فعال بودن كارگاه‌ها قابل تقدير بوده و به شخصه از زحمات دست‌اندركاران امر تشكر مى‌نمايم.

دكتر تشكرى هاشمى در پايان بيان داشت: دست‌اندركاران امور اجرايى همواره نشان‌ دادند زمانى‌كه همت جهادى وجود داشته باشد، مى‌توان كارهاى بزرگ را در كمترين زمان ممكن به سرانجام رساند. باتوجه به روند پيش‌رو و پس از انجام تست گرم نهايى، انشاا... در اسفند ماه سال جارى شاهد بهره‌بردارى از 9 كيلومتر از بخش ميانى خط ۶ به همراه 4 ايستگاه كارگر، بوستان لاله، ميدان حضرت ولى‌عصر(عج) و شهداى هفتم تير خواهيم بود.

خط ۶ متروى تهران با طول ۴۲ كيلومتر داراى ۳۲ ايستگاه بوده كه با تكميل بخش ميانى، ۲۷ كيلومتر از مسير و ۱۷ ايستگاه آن (حدفاصل ايستگاه‌هاى دولت‌آباد تا شهيد ستارى)، به صورت پيوسته آماده خدمت رسانى به شهروندان و مسافران مترو خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط