1401/10/18-17:44
در راستای رویکرد توسعه محله ای؛

اجرای بیش از ۲ هزار کانیو کتابی در ۴۰ کوچه منطقه۱۳

اجرای بیش از ۲ هزار کانیو کتابی در ۴۰ کوچه منطقه۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از جمع آوری انهار قدیمی و تبدیل آن به کانیوو کتابی شکل با هدف کاهش آبگرفتکی در بیش از ۴۰ کوچه در بافت فرسوده منطقه در ۹ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردارمنطقه یکی از اقدامات مهم در مهار آب‌گرفتگی‌ها، شناسایی انهار قدیمی در معابر، مرمت و تبدیل کردن آن‌ها به کانیوو با هدف کاهش آب‌گرفتگی برشمرد و افزود: در راستای رویکرد توسعه محله ای، در ۹ ماه اخیر انهار قدیمی حدود ۴۰ کوچه ناحیه یک که اکثرا در بافت فرسوده قرار داشته اند، جمع آوری و به کانیوو کتابی تبدیل شده است.

به گفته او، بیش از ۲ هزار و ۵۲۸ متر از انهار قدیمی به واسطه عرض کم پیاده راه و به منظور هدایت آب های سطحی بهسازی شده و زیرسازی لوله‌ها به صورت کامل تعویض شد.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: همزمان با بهسازی انهار، عملیات روکش آسفالت به مساحت بیش از ۳ هزار و ۳۳۹ مترمربع اجرا شده است.

او یادآور شد: در این راستا، خیابان های مرتجائی غربی، صفا، پیچک شمالی، زاهد گیلانی، کوثر، غفاری نسب، شهبازی، طوفانی، گودرزی، پیروزی، کوچه های الماس، قاسمی، اوحدی، محمدی، منصوری، حسن زاده، رضیعی، سالاری، حمام فیروزه، سوقانی ، اسدی رشوند، امینی، اخلاص، شقاقی، سرابی، مقدسی، مسجد، توفیق، موسوی، اورند، ضرغامپور، مزینانی، میرشجاعی، بهرامی، جاوید و بن بست های مومنی، نوبهار، حیدری، وزیری، امام، ماوندادی توسط معاونت فنی و عمرانی و همکاری ناحیه ۱ بهسازی شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط