1401/10/19-15:52

جابجایی ۲۵ پایه چراغ برق مزاحم در منطقه ۱۳

جابجایی ۲۵ پایه چراغ برق مزاحم در منطقه ۱۳

۲۵ پایه چراغ برق مزاحم واقع در محدوده بافت فرسوده به همت معاونت فنی و عمرانی و شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۳ با هماهنگی شرکت برق جابجا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به اهمیت ساماندهی پایه های چراغ برق مزاحم در معابر برای توسعه خدمات شهری و توجه به حقوق شهروندی گفت: به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه، اداره فنی و عمران ناحیه۱ و با هماهنگی شرکت توزیع برق، نسبت به انتقال و جمع آوری ۲۵ تیر برق مزاحم اقدام شده است.

او با بیان اینکه خروج بافت های فرسوده از شرایط  کنونی، نیازمند اقدامات متعددی از جمله افزایش نفوذپذیری معابر جهت تسهیل تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان است، گفت: این طرح در خیابان صفا کوچه های حضرتی، باقر قاسمی، اسماعیلی، زعفرانی، منصوری و خیابان های ایرانمهر، محوی و... اجرایی شده است.

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با شرکت برق جهت جابجایی سایر تیرهای چراغ برق موجود در محدوده ابراز امیدواری کرد: با اقدامات متعهدانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، سایر تیرهای برق معارض باقی‌مانده در معابر بافت فرسوده نیز به نحو مطلوبی ساماندهی شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط