1401/10/20-11:39

برای اولین بار در کشور طرح بهشت در منطقه ۷ اجرا شد

برای اولین بار در کشور طرح بهشت در منطقه ۷ اجرا شد

طرح بهشت برای اولین بار در کشور در منطقه ۷ با هدف برپایی میز خدمت شهرداری تهران ویژه شهروندان مسیحی به مناسبت آغاز سال نو میلادی با حضور مدیران ارشد شهری، استانداری تهران و مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری، در کلیسای وارطان واقع در محله ارامنه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، این مراسم با حضور استاندار تهران، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، شهرداران مناطق و نمایندگان تمام معاونت های شهرداری، نماینده اسقف اعظم تهران و نماینده مسیحیان ارامنه تهران و شمال کشور در مجلس شورای اسلامی و برخی نمایندگان اقلیت‌های دینی، کشیش خاچادوریان نماینده اسقف اعظم و اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال کشور برگزار شد.

در حاشیه این مراسم نصراله آبادیان شهردار منطقه۷ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو میلادی به اقلیت های مذهبی کشور، گفت: سال ۲۰۲۲ سالی سرشار از موفقیت و چالش‌ بود و اکنون با فرارسیدن سال جدید امید داریم این سال منشا خیر و برکات فراوان برای شهرهایمان باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: سال نو میلادی فرصت مغتنمی برای افزایش همکاری‌ها و هم‌افزایی‌ها است و امیدواریم شاهد برقراری پیوندهای مستحکم، روابط نزدیک و همکاری های اثربخش بین تمام هموطنانمان در کشور باشیم.

در پایان این مراسم میز خدمت شهرداری تهران و دولت در این کلیسا برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط