1401/10/21-16:38

استقرار «فرآموز سیار» سلامت در مدارس منطقه ۱۳

استقرار «فرآموز سیار» سلامت در مدارس منطقه ۱۳

شهردارمنطقه ۱۳ از استقرار فرآموز سیار سلامت در مدارس این منطقه با هدف آموزش مهارت های رفتاری به کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به ضرورت و اهمیت آموزش مهارت‌های رفتاری به کودکان و نوجوانان در شیوه زندگی گفت: با هماهنگی اداره کل سلامت شهرداری تهران و به همت اداره سلامت منطقه ۱۳، فرآموز سیار به مدت پنج روز در مدارس ابتدائی محدوده مستقر شده و به اجرای برنامه می پردازند.

او افزود: فرآموز سیار، در قالب یک گروه آموزشی متخصص و هنری با استفاده از ظرفیت مرکز فرآموز منطقه۱۳ و متناسب با موضوعات مهم اجتماعی و فرهنگی و سلامت محور به طور سیار در ده مدرسه منتخب مقطع ابتدائی محلات حضور یافته و با برنامه‌هایی نظیر نمایش، قصه‌گویی، مسابقه و... طی تعامل با مخاطبان، خدمات آموزشی را به گروه هدف ارائه می‌دهد.

شهردارمنطقه ۱۳، توانمندسازی گروه هدف در مواجه با انواع آسیب‌های اجتماعی و اتخاذ رفتار مناسب و همچنین ارتقای فرهنگ خودمراقبتی گروه مخاطب از اهداف راه اندازی فرآموز سیار برشمرد و یادآور شد: روز گذشته فرآموز سیار همراه با آموزش مهارت های رفتاری در مدارس احمد معینی، انتخاب، آگاه، بهشتی و... میزبان کودکان و نوجوانان بود و این طرح تا ۲۶ دی ماه ادامه خواهد دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط