1401/10/21-22:06
محمد هادی علی احمدی خبر داد؛

خدمت رسانی ستاد برف روبی منطقه ۱۳ از شب گذشته تا کنون

خدمت رسانی ستاد برف روبی منطقه ۱۳ از شب گذشته تا کنون

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه از شب گذشته به حالت کامل آماده باش است و همزمان با بارش برف، ۱۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه و ۱۲ دستگاه کامیون، خاور، لودر، بابکت به همراه ۶۷ کارگر ستاد برف روبی در محل های پرتردد مستقر شده و خدمت رسانی می کنند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی با اشاره به آمادگی ستاد برف روبی منطقه گفت: با آغاز بارش ها، نیروهای خدمات رسان منطقه ۱۳ به حالت آماده ‌باش در آمده و با سرکشی مستمر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، رئیس اداره خدمات شهری و شهرداران نواحی ۴ گانه در محدوده و نقاط حساس، مشکلات موجود ناشی از بارش ها را شناسایی و برای برطرف کردن آنها، اقدام می کنند.

وی افزود: همچنین در این زمینه و با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، اداره خدمات شهری منطقه، مخزن کیسه های شن مخصوص را در ۱۲۶ نقطه از معابر و بزرگراه‌های محدوده مستقر کرده‌ است.

محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این محدوده از شهر، ۵ سایت مرکزی در مبادی ورودی شرق تهران و نواحی چهارگانه جانمایی شده که یک سایت مرکزی در بزرگراه شهید دوران و ۴ سایت دیگر در نواحی چهارگانه دایر شده‌ است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط