1401/10/22-12:17
شهردار منطقه۸ خبر داد:

تامین مجدد ۱۰هزار کیسه شن و نمک در منطقه هشت

تامین مجدد ۱۰هزار کیسه شن و نمک در منطقه هشت

همزمان با شروع بارندگی و برودت هوا در پایتخت ۱۰ هزار کیسه شن و نمک تامین مجدد شد و طی ۲۴ ساعت گذشته نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ در حالت آماده باش بودند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با اعلام خبر آمادگی حداکثری و استقرار تجهیزات مکانیزه در بزرگراه ها و معابر اصلی منطقه و اقدامات شهرداری منطقه هشت برای پیشگیری از یخ زدگی و آبگرفتگی از بامداد روز سه شنبه گفت: با شروع بارندگی ها گشت زنی نیروها در سطح منطقه آغاز شده است.

وی با اشاره به گشت زنی های انجام شده از سطح محدوده و بازدید مخازن شن و نمک و همچنین امکانات آماده باش افزود: در این بازدید‌ها شارژ مخارن جهت استفاده شهروندان و تسهیل در عبور و مرور در دستور کار قرار گرفت و حدود ۳ تن شن و نمک تامین شد.

اعزام دستگاه‌های مکانیزه نمک‌پاش و استقرار نیروهای خدمات شهری در ۱۷ نقطه حساس از دیگر اقدامات انجام شده در منطقه بود که شهردار منطقه هشت به آن اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با آغاز بارش برف و باران و به منظور پیشگیری از هر گونه آبگرفتگی و ایجاد ترافیک و اخلال در تردد خودروها، دستگاه‌های مکانیزه برف‌روبی در اتوبان شهید باقری میدان شقایق و همچنین بزرگراه امام علی(ع) مسیر جنوب به شمال مستقر شدند.

تنهایی تصریح کرد: با آغاز فصل بارندگی تعداد ۱۰ هزار کیسه شن و نمک آماده سازی و در محل های مناسب جانمایی و در دسترس شهروندان قرار گرفت. که در مجموع تا کنون یک تن کیسه شن و نمک در سطح محلات ۱۳گانه توزیع شده است.

گفتنی است اعزام ۲ دستگاه کامیون تیغه دار، ۲ دستگاه خودرو مکانیزه نمک‌پاش، ۲دستگاه خودرو نمک‌پاش، ۲ دستگاه کامیون،۶ دستگاه خاور روباز، در نقاط حساس منطقه در ساعات گذشته از دیگر اقدامات انجام شده در منطقه هشت تهران بوده است.

همچنین فاطمه تنهایی شهردار منطقه ابراز امیدواری کرد با انجام به موقع این خدمات در معابر و خیابان های اصلی این منطقه، شاهد روزهای بدون ترافیک و تصادف باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط