1401/10/22-13:13

بازدید رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از پروژه ها و اقدامات شهری منطقه ۳

بازدید رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از پروژه ها و اقدامات شهری منطقه ۳

داود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با هدف بررسی و ارزیابی مهم ترین موضوعات مطرح در منطقه ۳ صبح امروز از پروژه های در حال احداث و اقدامات شهری این منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار منطقه در نشست جمع بندی بازدید رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از عملکرد این منطقه اظهار داشت: در راستای اهداف متعالی مدیریت شهری تهران، موضوعات درآمدی، شهرسازی و تکمیل پروژه های عمرانی و ترافیکی به عنوان اقدامات اولویت دار این منطقه در حال پیگیری است.

شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: بر این اساس، کمیته های تخصصی درآمد و تخصیص، نما و شهرسازی، نگهداشت و... در منطقه تشکیل شده که خروجی آنها در سطح شهر قابل مشاهده می باشد.

همچنین جوانی گزارشی از پروژه های در دست اجرا و اتمام یافته معاونت های مختلف این منطقه در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ارائه نمود که از آن میان می توان به اصلاح هندسی جنوب به جنوب خیابان سئول پیروزان، مسقف نمودن پایانه های تاکسیرانی، دوربرگردان میدان قبا، پارکینگ های طبقاتی، آغاز مطالعات زیرگذر بزرگراه شهید حقانی به بزرگراه شهید چمران، طراحی منظرگاه شهید چمران، سوله ورزشی صدر و... اشاره نمود.

در ادامه گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران به نگاه تحولی شهردار تهران اشاره کرد و افزود: با تلاش بی وقفه تمامی نیروهای خدوم شهرداری تهران باید تحول را به معنای واقعی کلمه برای شهروندان ملموس نمود.

گودرزی تصریح کرد: بطور حتم با نگاه تحولی به مسائل شهری؛ شهرداری را به سوی نهاد اجتماعی سوق داده و در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان و سرمایه کشور گام های موثری بر خواهیم داشت.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور شهردار و مدیران ارشد منطقه ۳ از روند تکمیل مجموعه فرهنگی قاضی الصابر، اصلاح هندسی خیابان سئول - پیروزان، زمین عرفی شیرازی، اصلاح هندسی میدان ده ونک، سایت برف روبی، پارکینگ نیایش، مرکز خرید میرداماد و ملک های معارض خیابان راجیان بازدید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط