1401/10/22-16:44

دیدار مردمی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۵ با شهروندان

دیدار مردمی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۵ با شهروندان

دیدار مردمی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۵ با شهروندان در مسجد المهدی محله ابوذر منطقه برگزار شد و مسئولان حاضر در میز خدمت برپا شده به درخواستهای شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومي شهرداری منطقه ۱۵، داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در این دیدار مردمی با شهروندان منطقه ۱۵ گفت: بخشی از بودجه سال بعد به پروژه‌های محلی اختصاص دارد و مردم می‌توانند با ورود به سامانه «من شهر دارم» در مورد پروژه‌ها نظر بدهند.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری با بیان اینکه بخشی از بودجه سال بعد به پروژه های محلی اختصاص دارد، تصریح کرد: مردم می توانند با ورود به سامانه «من شهردارم» در مورد پروژه ها نظر بدهند، نیاز محله خود را مشخص کنند که تا چند روز پیش حدود ۳۵۰ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده بودند.

گودرزی گفت: طرح دیگر محله‌محوری و مسجدمحوری است که معتمدین و بزرگان و مردم اعلام کنند که چه کاری باید در محله ها انجام شود، ما هم با امکانات و بودجه کمک می‌کنیم، به طوری که هر مساله اجتماعی و عمرانی با کمک مردم و معتمدین انجام می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: دغدغه مسئولان باید نوکری مردم باشد و مردم باید از مسئولان پاسخ بخواهند.

برپایه این گزارش، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در حاشیه این دیدار مردمی هدف از برپایی میز خدمت در محلات منطقه را ارتقای خدمات رسانی به شهروندان و شناسایی و رسیدگی به مشکلات محله در دیدار با معتمدان و شهروندان یاد کرد و گفت: برنامه میز خدمت با هدف شنيدن مشکلات شهروندان برگزار می شود تا بتوانیم به درخواستهای آنان در حوزه های مختلف شهری رسيدگي کنيم.

او افزود: در این میز خدمت با حضور رئیس سازمان بازرسی شهرداری و معاونان ایشان و معاونين و مديران منطقه به درخواست‌ها و مطالبات شهروندان منطقه و همچنین برخی شهروندان که از مناطق دیگر مراجعه کرده بودند و تعدادی از همکاران شهرداری رسیدگی شد.

شیری یادآور شد: موضوعات شهرسازی، املاک، خدمات شهری و... از جمله مواردی بود که در این دیدار چهره به چهره توسط شهروندان منطقه مطرح و به آنها پاسخگویی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط