1401/10/23-02:24
شعبانی:

آغاز عملیات نازک کاری و معماری در فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک

آغاز عملیات نازک کاری و معماری در فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک

پیشرفت عملیات اجرایی تراز منهای ۲ زیرگذر چهارراه گلوبندک که وظیفه برقراری ارتباط خیابان های پانزده خرداد شرقی و غربی را بر عهده دارد، از مرز ۹۱ درصد فراتر رفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام پیشرفت ۹۱درصدی عملیات اجرایی تراز منهای ۲ زیرگذر چهارراه گلوبندک، از آغاز عملیات نازک کاری و معماری این گذرگاه عابرپیاده و نیز واحدهای تجاری مربوطه خبر داد.

وی آجرکاری، کف سازی و سنگ کاری را از جمله اقدامات پیش رو دانست و تصریح کرد: در حالی که اسکلت فلزی آسانسور ۳۰ نفره زیرگذر اجرا شده است، مقدمات مربوط به اجرای آسانسورهای ۱۶ نفره و نیز آسانسور مورد استفاده شهروندان کم توان در برنامه آتی پروژه قرار دارد.

به گفته شعبانی، در صورت تامین منابع موردنیاز مالی تا پایان سال جاری شاهد گشایش فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک خواهیم بود.

گفتنی است با بهره برداری از فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط