1401/10/23-22:52
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

شناسایی و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در مراکز شمال شرق تهران

شناسایی و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در مراکز شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ از گشت زنی، شناسايی، جذب و ساماندهی آسيب ديدگان اجتماعی در نقاط آسيب خيز محلات ۲۰گانه در فصل سرما دراین منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار "علی اصغر کمالی زاده" با بیان این خبرافزود: به منظور خدمات رسانی به آسيب ديدگان اجتماعی و با توجه به فصل سرما و شرایط نامساعد جوی؛ گشت زنی، شناسايی، جذب و ساماندهی آسيب ديدگان اجتماعی در نقاط آسيب خيز منطقه همچون زير پل ها، ساختمان های نيمه كاره، زمين های باير و خرابه ها، كنج ها و... به طور مستمر در حال انجام است.

او در ادامه افزود: از آغاز اجرای طرح حامی شهر(گشت فوریتهای خدمات اجتماعی) تا كنون حدود ۳۰۰نفر افراد بی خانمان، آسیب دیده از سطح منطقه جمع آوری و به مددسرا منتقل شدند.

شهردار منطقه ۴ خاطر نشان کرد: شناسايی آسيب ديده گان اجتماعی(كارتن خواب ها، بی خانمان ها، درراه مانده ها و...) از طريق گشت های فوریت های خدمات اجتماعی منطقه و سازمان خدمات اجتماعی و همچنین سامانه ۱۳۷ انجام می شود.

کمالی زاده افزود: پس از جذب مددجويان، غربالگری شده و باتوجه به جنسيت، سن وشرايط جسمی به سامانسراها و مددسراهای بانوان و آقايان، مركز نگهداری مادر و كودک، و كمپ ترک اعتياد و... ارجاع داده می شوند.

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: با شروع فصل سرما روزانه به طور متوسط حدود ۸۰ نفر در مددسرای منطقه ۴ نگهداری و از خدمات رایگان مختلفی بهره مند می شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط