1401/10/24-01:41
همزمان با شب های سرد پایتخت انجام می شود؛

ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در محلات منطقه۱۳ توسط گشت های ۲۴ ساعته

ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در محلات منطقه۱۳ توسط گشت های ۲۴ ساعته

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به تمهیدات این منطقه در شش ماهه دوم سال برای ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی و کارتن خواب از سرکشی مستمر و گشت‌های ۲۴ ساعته در محلات سیزده‌گانه به منظور خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای ساماندهی معتادان متجاهر و کارتن خواب ها از سوی اداره امور آسیب های اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ انجام شده است و گشت های منطقه با همکاری شهرداران شب نواحی چهارگانه و اداره امور آسیب های اجتماعی متشکل از کارشناس و مددکار به صورت ۲۴ ساعته به ویژه در شب های سرد سال در معابر محلات بازدید و در صورت مشاهده افراد کارتن خواب سریعا به وضعیت آنها رسیدگی می شود. 

او افزود: علاوه بر سرکشی‌های مداوم در محلات، طرح حامی شهر نیز در راستای ابلاغیه سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی از ساعت ۲۱ شب تا پنج صبح با استفاده از یک دستگاه خودروی ون و حضور مدد کاران اجتماعی کار خدمات رسانی در این راستا را انجام می دهند.

محمد علی احمدی یادآور شد: منطقه ۱۳ از جمله مناطقی است که پدیده کارتن خوابی کمتر به چشم می خورد و میانگین روزانه جمع آوری افراد پایین است. 

او به مشارکت منطقه۱۳ در جمع آوری معتادان متجاهر نیز در شش ماهه دوم سال اشاره کرد و گفت: این طرح توسط کلانتری و با همکاری اداره امور آسیب های اجتماعی در محدوده اجرایی و ضمن جمع آوری معتادان و غربالگری آنها، جهت رسیدگی به وضعیت آنها به مراکز بازپروری معرفی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط