1401/10/27-21:28
شهردار منطقه۸ مطرح کرد:

موضوعات حقوقی بیشترین موضوعات آسیب‌زا به مدیریت شهری/ صیانت از حقوق شهروندان در ساختمان‌های ناایمن

موضوعات حقوقی بیشترین موضوعات آسیب‌زا به مدیریت شهری/ صیانت از حقوق شهروندان در ساختمان‌های ناایمن

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در نشست حقوقی بررسی مشکلات ساختمان‌‌های ناایمن شهر تهران که به میزبانی شهرداری منطقه هشت برگزار شد، گفت: بیشترین موضوعات حقوقی آسیب زا به مدیریت شهری در موضوع عقد قراردها به‌خصوص در پروژه‌های مشارکتی است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ نشست حقوقی بررسی مشکلات ساختمان‌های ناایمن شهر تهران، با حضور معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، عضو و رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران، رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران، معاون هماهنگی امور مناطق، شهردار منطقه ۸، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت شهر‌ تهران، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و مدیران حقوقی مناطق ۲۲گانه پایتخت در ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۸ برگزار شد.

در این نشست بعد از اینکه هر کدام از مدیران ارشد شهری و حقوقی، درباره موضوعات تخصصی و چالش‌های پیش‌روی سازمان و همچنین نقاط قوت و ضعف حوزه فعالیت خود، نکاتی را بیان کردند؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ از همه روئسای ادارات حقوقی درخواست کرد که در کنار مدیران شهری در مناطق ۲۲گانه موارد حقوقی را به دقت بررسی و تبیین کنند تا آسیب‌‌ به شهر، شهروند، مدیریت شهری کاهش و هزینه‌ها به حداقل برسد.

تنهایی صیانت از حقوق عامه و حقوق سازمان ها را سبب به حداقل رسیدن پرونده‌های شهری دانست و ادامه داد: شهرداری منطقه ۸ صیانت از حقوق شهروندی را در موضوع ساختمان های ناایمن و پرخطر با حساسیت دنبال می‌کند و مدافع حقوق شهروندان در ساختمان‌های پرخطر است.

گفتنی است در پایان این نشست چهار ساعته، مدیران حقوقی مناطق ۲۲گانه شهر تهران درباره موضوعات و چالش‌های حقوقی در مناطق بحث و تبادل نظر کردند و مشکلات گودهای ناایمن و ساختمان‌های پرخطر بررسی و راهکارهای حقوقی در این حوزه پیشنهاد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط