1401/10/30-20:41

سه پارکینگ عمومی با ظرفیت ۸ هزار و ۳۰۰ خودرو در منطقه ۲۲ احداث می‌شود

سه پارکینگ عمومی با ظرفیت ۸ هزار و ۳۰۰ خودرو در منطقه ۲۲ احداث می‌شود

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه یکی از معضلات کلانشهر تهران کمبود جای پارک خودرو است؛ گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته قرار شد هشت هزار و ۳۰۰ واحد پارکینگ در سه نقطه این محدوده غربی تهران به شکل مشارکتی مورد احداث قرار گیرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: با وجود اینکه هنوز معضل جای پارک خودرو در این منطقه به دلیل تراکم جمعیتی کمتر و پهناوری جغرافیایی همانند سایر مناطق نیست، پیش بینی های مناسبی برای این موضوع صورت گرفته است.

وی افزود: سه پروژه احداث پارکینگ به شکل مشارکتی در حال فعالیت عمرانی قرار دارد؛ این پروژه ها شامل پارکینگ طبقاتی چیتگر با ظرفیت پنج هزار و ۷۰۰ واحد با پیشرفت ۴۶ درصدی، پارکینگ طبقاتی جوانمردان با یک هزار و ۸۰۰ واحد پارکینگ و پارکینگ شهرک چشمه با ظرفیت ۸۰۰ واحد پارکینگ در حال ساخت است.

شهردار منطقه تصریح کرد: روزانه تردد قابل توجهی از شهروندان تهرانی و هموطنان به مجموعه های گردشگری همانند دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان های جنگلی چیتگر، لتمان کن، جوانمردان و آبشار صورت می گیرد که برای این محیط ها باید پارکینگ مناسب خودرو فراهم گردد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط