1401/11/01-20:58

طرح بهاران خدمت" در منطقه ۲۱ کلید خورد

طرح بهاران خدمت" در منطقه ۲۱ کلید خورد

شهردار منطقه ۲۱ از آغاز اجرای "طرح بهاران خدمت" با مشارکت معاونت‌های اجرایی خدمات شهری، عمران و ترافیک در سطح نواحی سه‌گانه این منطقه از بیست و نهم دی ماه لغایت پانزدهم اسفند ماه در دو سطح عمومی و ویژه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار این منطقه با بیان خبر فوق گفت: سطح ویژه "طرح بهاران خدمت" به مدت یک هفته از ۲۹ دی الی ۵ بهمن ماه در بزرگراه ها و شریان های اصلی اجرایی می‌شود که در روز اول بلوار شاهد و بزرگراه آزادگان مورد اجرای طرح فوق قرار گرفت.

وی ادامه داد: نخستین روز از اجرای طرح بهاران خدمت با حضور ادارات خدمات شهری، بازیافت، محیط زیست، ساماندهی، فضای سبز و زیباسازی و نواحی یک و دو انجام گرفت.

پوریافر افزود: در این طرح ۷۰ کارگر با تمامی ادوات، تجهیزات و خودروهای تخصصی اعم از واترجت، مخزن شور، جدول‌شور، خودرو های ۱۳۷ و معبربان و شهربان حضور داشتند.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: اقدامات انجام شده در زمینه های نصب بنر و پلاکارد اجرای طرح، لایروبی ویژه انهار، نظافت و پاکسازی معابر و پیاده روها، بازپیرایی باغچه‌ها و رفیوژها، تعمیر و رنگ آمیزی مخازن فرسوده، جانمایی مخازن نو، نصب زیرمخزنی‌های جدید، رنگ‌آمیزی المان‌های شهری، کدگذاری مخازن، رفع سد معبر صنوف و کندوکوب فضاهای سبز صورت گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط