1401/11/03-16:33
آبادیان:

توافق با ارتش برای تملک باغ پیراپزشکی انجام شده است

توافق با ارتش برای تملک باغ پیراپزشکی انجام شده است

شهردار منطقه ۷ گفت: توافقات برای تملک باغ پیراپزشکی با بنیاد تعاون ارتش انجام شده و این باغ به زودی به تملک شهرداری در خواهد آمد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ در حاشیه بازدید از باغ پیراپزشکی در این منطقه که صبح روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱، با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست و علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران انجام شد، در گفت‌وگو با شهر اظهار کرد: منطقه ۷ از سرانه فضای سبز پایینی برخوردار است، از همین رو برای برطرف کردن آن در نظر گرفتیم از اراضی نهادهای حکومتی و مجموعه های نظامی و انتظامی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای جبران کمبود سرانه فضای سبز تملک املاکی که مستعد ایجاد فضای سبز هستند را پیگیری می کنیم، افزود: از جمله آن ملکی که در خیابان معلم(باغ پیراپزشکی) متعلق به ارتش جمهوری اسلامی است که جلسات متعددی در این خصوص با بنیاد تعاون ارتش داشتیم تا بتوانیم از محل تبصره ۷ این ملک را تملک کنیم‌.

به گفته آبادیان؛ مساحت این ملک بالغ بر ۷ هزار و ۲۰۰ متر است که توافقات برای تملک آن با بنیاد تعاون ارتش انجام شده و به زودی به تملک شهرداری در خواهد آمد تا به ارتقای سرانه فضای سبز منطقه کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان سرانه فضای سبزی که در منطقه ۷ جنبه عمومی دارد، ۵.۶ متر است، اما مساله این است که مثلا مجموعه ۶۸ هکتاری مصلی در این منطقه قرار دارد که ۴۰ هکتار آن فضای سبز است و جنبه عمومی نیز دارد، ولی با این حال جزو سرانه فضای سبز منطقه محسوب نشده است، بنابراین احتساب میزان سرانه فضای سبز در منطقه نیاز به بازنگری دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط