1401/11/04-15:28
توسط معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۵ در حال انجام است؛

احداث مسیر جدید دسترسی بزرگراه امام رضا(ع)

 احداث مسیر جدید دسترسی بزرگراه امام رضا(ع)

شهردار منطقه ۱۵ گفت: عمليات احداث مسیر دسترسی کندروی ضلع جنوب بزرگراه امام رضا(ع) به طول هزار و ۵۰۰ مترطول در حال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: این مسیر دسترسي با هدف ایمن سازی معبر، دسترسی ایمن، کاهش زمان و طول سفر، ارتقای رضایتمندی شهروندان و تردد روان وسایل نقلیه در حال احداث است.

به گفته او، در این راستا مسیر دسترسی مذکور در حدفاصل بزرگراه شهید نجفی رستگار تا بتن سروش به طول ۵۰۰ متر و با انجام اقدامات نظیر ۷۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۵۰۰ مترمکعب اجرای لایه زیرسازی و هزار و دویست تن آسفالت مکانیزه انجام و به بهره برداری رسید.

شیری اضافه کرد: در این محدوده، گاراژ های متعددی وجود دارد که بمنظور رفاه آنان با تلاش حوزه فنی و عمران منطقه این مسیر دسترسی با اولويت خدمات رساني به آنها احداث و به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ادامه داد: برای ایمن سازی و ساماندهی این دسترسی، ۵۰۰ مترطول قبل از بزرگرا ه شیهد نجفی رستگار در حال زیرسازی و آسفالت است و همچنین در ادامه تکمیل دسترسی اجرای عملیات خاکبرداری و زیرسازی نهرسازی و کانیووبندی به طول ۵۰۰ مترطول حدفاصل توان گاز تا کمپ افاغنه در بزرگراه امام رضا(ع) در دست اقدام می باشد.

شیری با اشاره به اينکه با احداث اين مسيرهای دسترسی، تردد ایمن در بزرگراه امام رضا(ع) را در بر خواهد داشت گفت: با اجرای این عملیات علاوه بر کاهش طول سفر، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط