1401/11/08-20:49
با نظارت کوچه به کوچه؛

ساماندهی حصارهای کارگاهی و رفع سدمعبر مصالح ساختمانی در منطقه ۱۳

ساماندهی حصارهای کارگاهی و رفع سدمعبر مصالح ساختمانی در منطقه ۱۳

طرح ساماندهی حصارهای کارگاهی و رفع سدمعبر ساختمانی به صورت کوچه به کوچه در محلات سیزده‌گانه منطقه در حال اجراست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود کیفیت زندگی، معابر منطقه ۱۳ در نواحی چهارگانه با ساماندهی حصارهای کارگاهی و رفع سد معبر ساختمانی، آزادسازی می شود.

به گفته او، کنترل آزادسازی معابر اصلی از مصالح ساختمانی، جمع آوری حصار کارگاهی بعد از اتمام عملیات ساختمانی، نظارت دقیق و مستمر بر املاک در حال ساخت از طریق نواحی چهارگانه، ساماندهی حصار کارگاهی و رنگ آمیزی یکپارچه در جهت بهبود سیما، منظر شهری و الزام نصب لفاف کارگاهی و حفاظ جان پناه جهت جلوگیری از ریزش احتمالی مصالح ساختمانی، از جمله اقدامات صورت گرفته است.

او ادامه داد: موارد ذکر شده، به طور روزانه توسط همکاران با گشت زنی در کوچه ها کنترل و در صورت مشاهده تخلف سریعا موضوع را پیگیری تا بصورت کامل رفع شود.

شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: با توجه به روند رو به رشد ساخت و ساز در این محدوده، ایجاد سد معبر مصالح ساختمانی در معابر پیاده و سواره رو باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود که در این راستا، طرح کوچه به کوچه رفع سد معبر مصالح ساختمانی و حذف زوائد بصری از معابر اجرائی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط