1401/11/10-14:46

بهاران خدمت با کاشت ۲۳۲۰ اصله نهال در منطقه ۸

بهاران خدمت با کاشت ۲۳۲۰ اصله نهال در منطقه ۸

طرح 'بهاران خدمت' به مدت یک هفته در بزرگراه امام علی(ع) و محله تهرانپارس اجرا می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی گفت: اجرای طرح «بهاران خدمت» با شعار «آمد بهار جان‌ها» با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی در بزرگراه امام علی(ع) و محله تهرانپارس منطقه۸ در حال انجام است.

شهردار منطقه ۸ افزود: این طرح بر اساس نیازسنجی این دو نقطه از منطقه و با توجه به در پیش رو بودن مناسبت‌های مختلفی چون آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن(ماه مبارک رمضان)، میلاد امام زمان(عج) و دیگر اعیاد پیش رو از روز  پنجشنبه ۶ بهمن ماه در منطقه هشت آغاز شده است.

تنهایی به اقدامات پیش بینی شده در مدت این یک هفته اشاره کرد و ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده کاشت ۱۲۷۰ درخت و درخچه و ۱۰۵۰ عدد بوته گل و نشاء در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۸ از نورپردازی ویژه این ایام و رفع نقص چراغ‌ها و پل های عابرپیاده با هدف ایمنی شهروندی در دونقطه از سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد: این دو نقطه بزرگراه امام علی(ع) و خیابان تهرانپارس با هدف خدمات رسانی به شهروندان و نگهداشت مطلوب شهر انتخاب شده است و همچنین شهرداری منطقه۸ در نظر دارد کفپوش زمین در بوستان‌های محله تهرانپارس را بازسازی و نوسازی کند.

گفتنی است در این طرح لایروبی انهار در ۱۲۰۰ متر طول رنگ آمیزی و مرمت زیرمخازنی ها نیز در راستای جلب رضایتمندی شهروندان در شهر، ارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به امور جاری، در دست اقدام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط