1401/11/12-15:20
حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر در ملاقات با شهروندان منطقه ۴ عنوان کرد:

ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان

ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان

"حبیب کاشانی" عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه "علی اصغر کمالی زاده" شهردار منطقه ۴ و جمعی از معاونین و مدیران شهری از نزدیک به درخواست های شهروندان گوش فرا دادند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این دیدار کاشانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و ایام فرخنده میلاد باسعادت امیر مومنان علی(ع) و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری خواهد شد و همین اطمینان خاطر دلیل محکمی برای مساعدت شهروندان در کنار شهرداری ها در اداره شهر است.

او اینگونه دیدارهای چهره به چهره با شهروندان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن همدلی و احترام به ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت و دقت عمل بیش‌تری داشت.

در ادامه این جلسه هریک از معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۴ به ارائه گزارشی جامع و کامل از پروژه‌های در دست اقدام و افتتاح مدیریت شهری این منطقه در دهه فجر پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه کاشانی به همراه کمالی زاده و جمعی از مدیران شهری منطقه ۴ در جشن پویش احسان علوی که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی(ع)، روز پدر و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر به همت معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ۴، بسیج منطقه و بسیج مسجد احمدیه برای اهالی محلات کم برخوردار شمیران نو، کوهسار و گلشن برگزار شده بود، شرکت کرده و از نزدیک در کنار شهروندان از این جشن بهره بردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط