1401/11/16-23:21

آغاز طرح بهاران خدمت در منطقه ۱۳

آغاز طرح بهاران خدمت در منطقه ۱۳

در راستای طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲، طرح بهاران خدمت با شعار "آمد بهار جان ها" همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) در بزرگراه امام علی(ع) آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با اشاره به طرح "بهاران خدمت" با محوریت معاونت های خدمات شهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک و... در بزرگراه امام علی(ع) و محلات منتخب نواحی چهارگانه گفت: طی دو روز گذشته، ۱۸۰۰ مترطول شستشوی گاردریل، ۳۶۰۰متر طول رفت و روب و هزار مترطول شستشوی هندریل انجام شده است.

او افزود: در این طرح کارگران با استفاده از تجهیزات و خودرو‌های تخصصی اعم از واترجت، مخزن شور، جدول‌شور، خودرو‌های ۱۳۷ و معبربان و شهربان حضور دارند و با نظارت مدیران حوزه خدمات شهری و شهرداران نواحی چهارگانه خدمت رسانی می کنند. 

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: نواحی چهارگانه نیز در اجرای این طرح در محلات شهید اسدی، اشراقی، شورا و آشتیانی امور مرتبط با این طرح را اجرا می کنند.

او، افزایش کیفیت خدمات در روزهای پایانی سال، ارتقای سطح نگهداشت شهر و رسیدگی به درخواست شهروندان را از اهداف طرح خدمت دانست و ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح، به مسائل و مشکلات محور بزرگراهی و محله ای رسیدگی و موارد مرتبط با نظافت و پاکسازی محلات، روشنایی معابر و آسفالت معابر برطرف می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط