1401/11/18-20:44
در نشست هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران انجام شد؛

بررسی موضوعات شهری منطقه ۱۵ برای گره گشایی از مشکلات مردم

بررسی موضوعات شهری منطقه ۱۵ برای گره گشایی از مشکلات مردم

نشست هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران در منطقه ۱۵ برگزار و در آن معایب و محاسن موضوعات مختلف شهری که در نواحی مورد بازديد قرار گرفته بود، با هدف رسيدگی به مشکلات مردم بررسی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ دکتر امان لو مدیر شبکه ناظرین و اعضای این شبکه و شیری شهردار منطقه، معاونین و مدیران ستادی، شهرداران نواحی و مدیر بازرسی منطقه در نشست هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران در منطقه ۱۵ حضور داشتند و مدیر شبکه ناظرین هدف از برپايي اين جلسه را کمک به بدنه اجرا از سوی نهاد بازرسي عنوان و اظهارامیدواری کرد بتوانیم به کمک هم موانع موجود را رفع کرده و گره ای از مشکلات منطقه و مردم را باز کنیم.

برپایه این گزارش، محمد شیری شهردار منطقه ضمن خوشامدگویی و تشکر از مدیر و اعضای شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران و رویکرد شفاف سازی این سازمان در این دوره مدیریت شهری گفت : اطلاعات این بازدیدها می تواند مسیري برای گره گشایی از مشکلات محلات و شهروندان به ما نشان دهد تا ضمن تسریع در رفع مشکلات، از افتادن در مسیر انحرافی جلوگیری کند.

شهردار منطقه در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه عنوان وخاطر نشان کرد: تلاش ما و همکاران براین خواهد بود که پی گیر موضوعات مطروحه باشیم تا معضلات منطقه به حداقل ممکن برسد.

شایان ذکر است، در پایان معاونین، شهرداران نواحی و مدیران حاضر در جلسه ضمن تشکر از نگاه سازنده شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران به بیان اقدامات انجام شده و برنامه های حوزه خود برای رفع مشکلات اشاره کرده و بر تلاش جدی حوزه خود برای رفع موارد مطروحه تاکید کردند.

نظرات

captcha
  • مجید قربانی 26 مهر

    256 شهریور 1402محدوده 15متری اول به سمت ثروتی جلوی گلخانه، کارگران افغان مشغول لایروبی جوی آب بودن‌ سر لوله تانکر از دستشون در اومد تمام ماشین بنده و خودم را لجن مال کرد

  • حسین 28 مهر

    سلام آیا برای مشکلات ناشی از ساخت سرای ایرانی فکری کرده اید؟ سه راه افسریه زیر بار ترافیک له خواهد شد. شکل تنها پارکینگ نیست ! تردد این همه خودرو مهم است .

اخبار مرتبط