1401/11/20-13:13
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران:

اعزام تیم ۱۵ نفره برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده خوی

اعزام تیم ۱۵ نفره برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده خوی

اکیپ ۱۵ نفره آتش نشانان تهرانی به همراه خودروهای عملیاتی و اقلام ضروری جمع آوری شده برای امدادرسانی به هموطنان در مناطق زلزله زده خوی، اعزام شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اعلام آمادگی نیروهای عملیات برای امدادرسانی به مردم حادثه دیده شهرستان خوی در زلزله تصریح کرد: پس از بروز حادثه زلزله و دستور شهردار تهران مبنی بر اعزام اکیپ های امدادی، در برقراری تعامل با شهرداری خوی اعلام شده است.

وی افزود: نیاز مردم حادثه دیده به اقلام ضروری مانند لباس گرم، پتو، وسایل بهداشتی و وسایل گرمایشی بسیار مورد توجه است و از این رو با تلاش همکاران سازمان آتش نشانی تهران، ستاد بحران و شرکت ساماندهی ۴۰۰ تخته پتو و ده ها وسیله گرمایشی، ۴ هزار بطری آب معدنی، ۲۰۰ دستگاه خاموش کننده برای ارسال به کمپ های زلزله در سازمان آتش نشانی جمع آوری شد.

محمدی بیان کرد: این اقلام ضروری به همراه ۵ دستگاه خودروی تویوتا با کاربری اطفای حریق، یک دستگاه خودروی سمند، یک دستگاه جرثقیل سه تنی و یک دستگاه کامیون رول آف به همراه ۱۵ آتش نشان به مناطق زلزله زده صبح سه شنبه ۱۸ بهمن ماه اعزام شدند.

وی با اشاره به بازدید آتش نشانان از کمپ های برپا شده جهت اسکان حادثه دیدگان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات با سرکشی از کمپ ها و روستاهای اطراف نسبت به بازدید ایمنی و توزیع اقلام و یک دستگاه خاموش کننده میان مردم، اقدام و اصول اولیه ایمنی و کار با خاموش کننده را به آنان آموزش می دهند و خوشبختانه این تلاش مورد استقبال و توجه شهردار و مردم قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با تاکید بر استقرار شبانه روزی آتش نشانان در مناطق حادثه دیده با ۵ دستگاه خودروی تویوتا افزود: نیروهای عملیات سازمان آتش نشانی تهران آمادگی همه جانبه خود را برای امدادرسانی و کمک به مردم مناطق حادثه دیده پیرو دستور و تاکید دکتر زاکانی(شهردار تهران) اعلام می دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط