1401/11/20-16:16
همزمان با بارش برف و در راستای جلوگیری از یخ زدگی معابر انجام شد؛

پخش ۳۰ تن شن در معابر محلات سیزده گانه منطقه ۱۳

پخش ۳۰ تن شن در معابر محلات سیزده گانه منطقه ۱۳

با آغاز بارش برف در بیستمین روز از بهمن ماه، نیروهای خدمات رسان شهرداری منطقه ۱۳ در حالت آماده ‌باش و عملیاتی هستند و با سرکشی مستمر در محدوده و نقاط حساس، مشکلات موجود ناشی از بارش برف را شناسایی و برای برطرف کردن آنها، اقدام می کنند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در این راستا برای جلوگیری از یخ زدگی، همچنان عملیات شن پاشی تداوم دارد و بدین منظور تاکنون ۳۰ تن شن در سطح محدوده منطقه ۱۳ پخش شده است.

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه با اشاره به عملیات برف‌روبی صبح امروز گفت: با استفاده از ۵ دستگاه شن پاش مکانیزه، چهار دستگاه خاور، ۸ دستگاه کامیون و... بزرگراه های شهید یاسینی، امام علی(ع) و بزرگراه شهید دوران برف روبی و شن پاشی شد.

وی با بیان اینکه مخازن شن مخصوص در ۴۰ نقطه از منطقه ۱۳ جانمایی شده است، گفت: برای استفاده شهروندان در زمان بارش در این نقاط علاوه بر اینکه کیسه مخصوص شن و نمک جانمایی شده حدود ۵۰۰ کیسه شن در هر ناحیه منطقه دپو شده تا شهروندان با معضلی در این خصوص مواجه نشوند.

محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این محدوده از شهر، ۵ سایت مرکزی در مبادی ورودی شرق تهران و نواحی چهارگانه جانمایی شده که یک سایت مرکزی در بزرگراه شهید دوران و ۴سایت دیگر در نواحی چهارگانه می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط