1401/11/23-18:35

بهره‌برداری از خط ۶ مترو در محدوده منطقه ۷ در بهار ۱۴۰۲

بهره‌برداری از خط ۶ مترو در محدوده منطقه ۷ در بهار ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۷ گفت: پروژه خط ۶ مترو را در اولویت اقدامات قرار دادیم و تا بهار سال آینده این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهردارآنلاین؛ نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ در گفت‌وگو با شهر در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های این منطقه اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که با مشورت معاونان و مدیران منطقه داشتیم این بود که پروژه های نیمه تمام مانند مساجدی که در طرح بزرگراه امام علی(ع) قرار داشت و یا ورزشگاه های نیمه تمام را تکمیل کنیم. با توجه به ظرفیتی که در منطقه در حوزه مالی وجود داشت بعضی پروژه ها را در منطقه تعریف کردیم، این پروژه ها نیاز داشت ما اسناد پشتیبانی را برایشان آماده کنیم، بنابراین باید مجموعه مطالعاتی را در سطح منطقه در ابعاد مختلف انجام می دادیم. ضمن اینکه پروژه های نیمه تمام را هم باید به صورت کیفی دنبال می کردیم و خوشبختانه در حال حاضر چند پروژه زیرساختی را در منطقه آغاز کرده ایم.

وی افزود: در اولین مرحله پروژه خط ۶ مترو در محدوده منطقه را در اولویت اقدامات قرار دادیم که تا بهار سال آینده این طرح به بهره برداری خواهد رسید. پروژه هایی از قبیل طرح تفصیلی، بهسازی کانال زرین گلاب، تقاطع میدان سبلان و میدان سپاه، پروژه TOD، اجرای پروژه های محله ای و طراحی شهری در محلات بهار، نیلوفر، نظام آباد، خواجه نظام و خواجه نصیر از دیگر اقداماتی است که با ضوابط قانونی خود در حال اجرا است و تا سال آینده به اتمام می رسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط