1401/11/23-19:43
پورهاشمی خبر داد:

تلاش برای اتمام عملیات مرمت کانال قلقلی تا پایان سال جاری

تلاش برای اتمام عملیات مرمت کانال قلقلی تا پایان سال جاری

مدیرعامل شرکت خاکریزآب، از تلاش برای بهره برداری از فاز نهایی پروژه مرمت کانال قلقلی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "سید مهدی پورهاشمی" مدیرعامل شرکت خاکریزآب با اشاره به پیشرفت ۸۸ درصدی فاز نهایی پروژه مرمت کانال قلقلی، اظهار داشت: عملیات مرمت این مقطع ۱۶۰۰ متری تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی سرشاخه اکباتان، گفت: پیشرفت این پروژه از مرز ۷۰ درصد فراتر رفته است و بیش از ۳۵ درصد از پیشرفت فیزیکی آن طی ۵ ماه گذشته محقق شده، که پایش‌ها و بازدیدهای میدانی مستمر نشان می‌دهد سرشاخه اکباتان زودتر از برنامه زمان‌بندی وارد مدار خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت خاکریزآب، پیشرفت قابل ملاحظه پروژه جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی سرشاخه اکباتان در حالی انجام شده که این پروژه با موانع و محدودیت‌هایی همچون صدور مرحله‌ای مجوز ترافیکی، تعطیلی‌های ناشی از آلودگی هوا و معارضات متعدد تاسیساتی مواجه بوده است.

پورهاشمی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه، جمع آوری و هدایت آب های سطحی و سیلاب‌های محدوده طرح در بخش حد فاصل خیابان شهید نفیسی تا میدان آزادی و با استفاده از خط لوله و تونل می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط