1401/11/24-17:07

دانش آموزان منطقه ۷ رفتارهای ترافیکی را آموختند

دانش آموزان منطقه ۷ رفتارهای ترافیکی را آموختند

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۷ از برگزاری دوره های آموزشی رفتارهای درست ترافیکی در شهرک آموزش ترافیک در بوستان آزادگان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی با بیان این مطلب افزود: نهادینه سازی رفتارهای درست ترافیکی و آموزش های تئوری و عملی مستمر در شهرک های آموزش ترافیک، منجر به این می شود  که شاهد کاهش حوادث و آسیب های ترافیکی در سطح معابر شهرمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه گسترش و ترویج رفتارهای ترافیکی در بین شهروندان بخصوص کودکان و نوجوانان امری مهم و ضروری است، یادآور شد: در شهرک آموزش ترافیک شهروندان ضمن یادگیری رفتارهای ترافیکی ایمن و آشنایی با شبکه معابر، علائم و تابلوهای ترافیکی در مقیاسی کوچکتر و نهادینه کردن و تاثیرگذاری بهتر آموزش ها در قالب اجرای نمایش های عروسکی و با حضور پلیس راهور در آموزش های تئوری و عملی با چگونگی انجام صحیح رفتارهای ترافیکی مثل عبور از خیابان، پل هوایی، تقاطع چراغدار و... آشنا می شوند.

معاون شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: دوره های آموزشی رفتارهای درست ترافیکی مصادف با  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ با مشارکت اداره اجتماعی ناحیه ۴، مرکز بهداشت شمال تهران، پلیس راهور و مدرسه ابتدایی پسرانه گویا، در قالب اجرای نمایش عروسکی با موضوع عبور و مرور ایمن عابرین پیاده، مسابقه ترافیکی، اهداء جوایز، اقلام آموزشی و پذیرایی در شهرک آموزش ترافیک واقع در بوستان آزادگان برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط