1401/11/24-18:41

۷۲ساعت خدمت‌رسانی بی‌وقفه و تلاش ۸۰۰ نیرو در روزهای برفی منطقه هشت

۷۲ساعت خدمت‌رسانی بی‌وقفه و تلاش ۸۰۰ نیرو در روزهای برفی منطقه هشت

شهردار منطقه هشت از ۷۲ ساعت خدمت‌رسانی بی‌وقفه و آماده باش کامل این منطقه طی سه روز گذشته خبر داد و گفت: با تلاش بیش از ۸۰۰ نفر نیرو و به‌کارگیری تجهیرات؛ برف‌روبی بزرگراهی به طول ۱۰ کیلومتر انجام و بیش از ۸۰ تن شن و نمک در سطح محدوده پخش شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸: فاطمه تنهایی شهردار منطقه گزارش اقدامات اجرایی و خدمات شهری منطقه هشت در ۳ روز گذشته و بارش کم‌سابقه برف طی چند سال اخیر را اعلام کرد و افزود: بر اساس پیش‌بینی های انجام شده و با هدف پیشگیری از لغزندگی معابر از صبح روز ۲۲ بهمن همه مخازن شن منطقه۸ شارژ مجدد و از تجهیزات مکانیزه بازدید و سایت‌های برفروبی آماده باش شدند.

تنهایی ادامه داد: پس از آغاز بارش و در  ۱۰ ساعت اولیه بیش از ۳۰ تن شن مخصوص و نمک کریستال توسط خودروی مکانیزه در سطح معابر و بزرگراه‌های محدوده منطقه۸ پخش شد و همین امر سبب شد از گره ترافیکی پیشگیری و تردد خوردروها به صورت روان انجام شود.

شهردار منطقه۸ به خدمت رسانی ۸۰۰ نفر از نیروهای پیمانکاری در حوزه‌های خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه و ۱۴ خودرو اشاره کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت ابتدایی، حدود ۳۰۰ نفر از نیروها در ناحیه یک مستقر شدند و با شارژ مخازن و کمک خاورهای نمک‌پاش نسبت به یخ‌زدایی معابر اقدام کردند. در ناحیه دو نیز، با انباشت ۶ تن شن و نمک، تجهیز خودروهای گشتی انضباط شهری به کیسه‌های شن، آماده پیشگیری از لغزندگی معابر و خیابان های اصلی بودیم.

تنهایی با اشاره به استقرار️ ۴ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات تخصصی برف‌روبی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) ( پل آغاز)، خیابان گلبرگ روی پل امام علی(ع) و ضلع جنوبی میدان امام رضا(ع) از ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد روز ۲۳ بهمن تصریح کرد: پیش از عصر ۲۳ بهمن  با توجه به بارش سنگین برف، مرحله اول نگهداشت شهر و درخت‌تکانی انجام شد و در حال حاضر مشکل خاصی در سطح محدوده نداریم و خدمت به شهروندان و برف‌تکانی از سرشاخه‌ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است شهردار منطقه۸ در پایان با توجه به حجم بارش‌ها از گردشگری زمستانه و جشنواره آدم برفی و برف بازی در سطح میادین، بوستان ها و مدارس منطقه خبر داد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ گردشگری زمستانه و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان جشنواره برف بازی و آدم برفی در سطح محلات ۱۳ گانه منطقه ۸ با شروع بارش برف و رحمت الهی از تاریخ ۲۳ بهمن ماه در حال برگزاری است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط