1401/11/24-23:34
در بیست و هشتمین رویداد امید و افتخار انجام شد؛

آیین آغاز ساخت بوستان بانوان در منطقه ۱۳

آیین آغاز ساخت بوستان بانوان در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ گفت: تصمیم گرفته شد که در بخشی از بوستان سرخه حصار به وسعت پنج هکتار بوستان ویژه بانوان احداث شود و امیدواریم که افتتاح آن به اوایل تابستان سال آینده برسد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در آیین آغاز ساخت بوستان بانوان در مناطق ۱۳ و ۲۱ در بیست و هشتمین رویداد امید و افتخار که عصر امروز- دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱- برگزار شد، اظهار داشت: منطقه۱۳ امکانات چندانی برای بانوان در این سالها نداشته است و سرانه‌های بانوان در آن بالا نبود که در ابتدای این دوره مدیریت شهری مجموعه شهربانوی منطقه تعطیل بود که در یک سال و نیم گذشته اکثر بخش های آن بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه در منطقه ۱۳ بوستان بانوان وجود نداشت، افزود: بر همین اساس تصمیم گرفته شد که در بخشی از بوستان سرخه حصار به وسعت بیش از پنج هکتار بوستان مختص بانوان احداث شود و از قبل زیرساخت‌های لازم در آن دیده شده و امیدواریم که افتتاح آن به اوایل تابستان ۱۴۰۲ برسد.

محمد هادی علی احمدی ادامه داد: این بوستان قسمتی از قطب گردشگری شرق پایتخت می‌شود و در اسفند ماه امسال که ۱۸ پروژه مشارکتی و گردشگری در منطقه ۱۳ فراخوان می شود، این بوستان جزئی از آن قطب گردشگری خواهد شد.

در مراسم کلنگ زنی بوستان بانوان منطقه ۱۳ ‌که با حضور نظری معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز و اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران برگزار شد، از مادر بزرگوار شهید مساوات تجلیل شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط