1401/11/25-21:15

لزوم رسیدگی به وضعیت سرویس مدارس استثنایی از سوی شهرداری تهران

لزوم رسیدگی به وضعیت سرویس مدارس استثنایی از سوی شهرداری تهران

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پرداخت هزینه سرویس دانش آموزان معلول از سوی شهرداری، اظهار کرد: جمعی از مادران دارای کودک استثنایی پشت درب شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند که برای تامین سرویس فرزندان خود به مشکل خوردند.

به گزارش شهردارآنلاین؛ وی افزود: طبق صحبت های این خانواده‌ها با بنده متوجه شدم شهرداری تهران به منظور تسهیل رفت و آمد فرزندان استثنایی اقداماتی را انجام می‌داده است به همین منظور موضوع رسیدگی پرداخت هزینه سرویس دانش آموزان را از معاونت منابع انسانی و معاونت حمل و نقل ترافیک درخواست می کنیم و باید اقدامات لازم صورت پذیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین ضمن تقدیر از نیروهای معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر با تفاوت هایی نسبت به قبل برگزار شد و با طراحی جایزه آرمان برای فیلم های انقلابی و با تأکید بر نام شهید آرمان علی وردی در جشنواره فیلم فجر، نگاه کیفی ایجاد شد و این جایزه به فیلم «اتاقک گلی» که به جنگ علیه منافقین پرداخته بود، اهدا شد که کار درست و خوبی بود.

نادعلی تأکید کرد: از معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران می خواهم ناامید نشوید و اعزاز کارهای هنری و هنرمندان انقلابی و استفاده از هنر متعهد را مورد توجه قرار دهید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط