1401/11/25-22:40
حسینی خبر داد:

عبور از تاسیسات معارض گاز در پروژه احداث کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان

عبور از تاسیسات معارض گاز در پروژه احداث کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از صرفه جویی 2 میلیارد تومانی در هزینه های احداث مسیر کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان در نتیجه حفظ تاسیسات معارض گاز خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "سید عبدالمهدی حسینی" مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان آنکه اعمال تمهیدات خاص فنی، امکان حفظ و نگهداری تاسیسات معارض گاز شامل خط لوله ۱۶ اینچ را در طولی حدود ۲۰۰ متر از مسیر کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان را فراهم ساخته است، خاطرنشان کرد: عدم جابجایی این معارض تاسیساتی سبب صرفه‌جویی ۲ میلیارد تومانی در هزینه های اجرایی پروژه شده است.

به گفته مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی، تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان از خرداد ماه سال جاری و در قالب ۲ پروژه شمالی و جنوبی آغاز شده و تلاش برای جابجایی و رفع معارضات تاسیساتی این پروژه‌ها به موازات پیشرفت عملیات اجرایی ادامه دارد.

گفتنی است تفکیک ترافیک تندرو و کندرو، ایجاد دسترسی های مورد نیاز، بازبینی و اصلاح تبادل‌ها، ایمن‌سازی و ساماندهی پهلوگاه‌های موجود در حاشیه باند تندروی بزرگراه از جمله مهمترین اهداف معاونت فنی و عمرانی در تعریف پروژه تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان به شمار می آید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط