1401/11/26-17:08
در قالب طرح بهاران خدمت انجام شد؛

جانمایی، نصب علائم و تابلوهای راهنمای مسیر در بلوارها و معابر منطقه ۱۹

جانمایی، نصب علائم و تابلوهای راهنمای مسیر در بلوارها و معابر منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در قالب طرح بهاران خدمت و آرام سازی جریان ترافیک در بیش از ۵۰ نقطه از معابر ناحیه دو علائم و تابلوهای راهنمای مسیر جانمایی و نصب شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: با توجه به شناور بودن جمعیت در ناحیه دو این منطقه به علت وجود بازارها و مراکز خرید متعدد و در راستای مدیریت رفتارهای ترافیکی شهروندان بویژه در ایام اجرای طرح بهاران خدمت تجهیزات ترفیکی و تابلوهای هدایت مسیر با اولویت معابر پرتردد جانمایی و نصب شد.

به گفته این مسئول نصب ۲۲ عدد تابلوهای ترافیکی جهت نما و خطر نما به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور در محورهای شرق به غرب و بالعکس بلوار شکوفه انجام شده است.

او  از نصب ۲۰  استوانه ترافیکی در معابری همچون خیابان بخشنده، خیابان شکوفه تقاطع سبلان، بلوار شکوفه تقاطع مطهری، خیابان بخشنده تقاطع دلجویی و میدان بخشنده و رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده به مساحت ۵۰ مترمربع در خیابان نوید، رحمان تقاطع شکوفه و مقابل مدرسه باقرالعلوم(ع) و لقمان جنوبی مقابل مسجد امام حسین(ع) خبر داد.

به گفته این مسئول نصب ۳ بشکه ترافیکی در تقاطع چهار راه مطهری شمال و جنوب، شکوفه تقاطع ماهان، مرمت و تجهیز ایستگاه های اتوبوس به نقشه های مسیریاب در محور شکوفه مقابل پارک بهار، سه راه ارسطو بخشنده و خیابان بخشنده هر دو لاین از دیگر اقدامات ترافیکی در معابر ناحیه دو است.

فرهادی با بیان اینکه این اقدامات با هدف تامین ایمنی شهروندان و سهولت در رانندگی افراد و همچنین برقراری نظم شهری درحال انجام است افزود: به همت حوزه ترافیک این منطقه کار نصب تابلوهای مسیریاب شهری، تعویض علائم فرسوده ، ایمن سازی مسیرها با توجه به نیازهای موجود در معابر همچنان ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط