1401/11/28-15:41
شهردار بزرگترین ناحیه شهر تهران تشریح کرد؛

نگاهی به تلاش خادمین منطقه امید و زندگی در ناحیه ۳

نگاهی به تلاش خادمین منطقه امید و زندگی در ناحیه ۳

رضا دهقان شهردار ناحیه ۳ منطقه ۵ با بیان اینکه مدیریت شهری در ناحیه ۳ از هیچ تلاشی برای جلب رضایت شهروندان دریغ نخواهد کرد اقدامات اخیر این ناحیه را بر شمرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، دهقان دراین خصوص به برنامه های اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه اشاره کرد و افزود: در مدت اخیر برنامه هایی چون برگزاری مراسم های شب یلدا، تقدیر از بسیجیان به مناسبت روز بسیج مستضعفین، برگزاری مراسم های شهید سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت، برگزاری مراسم های روز تکریم از مادران و همسران شهدا، برگزاری مراسم های روز زن و ولادت حضرت فاطمه(س)، برگزاری تورهای گردشگری، برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس، برگزاری میز خدمت اداره سلامت از جمله این اقدامات است.

دهقان در مورد برنامه های اداره خدمات شهری گفت: در طرح بهاران خدمت اقداماتی چون رفت و روب و نظافت معابر، لایروبی انهار روباز و روبسته، تعمیر و رنگ آمیزی و شستشو و اورهال مخازن، تخلیه مخازن، جمع آوری سرشاخه های ناشی از هرس درختان در سطح محدوده، پاکسازی زمین های بایر و جمع آوری خاک و نخاله، شستشوی المان های ترافیکی، طعمه گذاری جهت کنترل جانوران موذی و همچنین زنده گیری سگ های ولگرد در دو ماه اخیر اجرایی شده است.

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۵ با بیان اینکه یکی از مراجعات متعدد شهروندان حل مشکلات شهرسازی است به اقدامات احیر این اداره اشاره کرد و افزود: بروزرسانی مستمر املاک در حال ساخت در سامانه ناحیه محوری و گشت روزانه کارشناسان، ابلاغ اخطاریه و دستورالعمل های آتش نشانی در خصوص ساختمان‌های ناایمن، پيگيری و مذاكره با مالكين جهت پرداخت عوارض متعلقه، ابلاغ اخطاریه در خصوص استنكاف از پرداخت عوارض نظارت فنی شناسایی درخواست تبديل ۳ به ۴ و يا ۴ به ۵ طبقه ذينفعان، که قابليت بررسی در قالب مصوبه را دارند توسط این اداره اجرایی شده است.

دهقان در مورد اقدامات اداره عمران ناحیه ۳ گفت: فعالیت های عمرانی همواره موجب جلب رضایت شهروندان شده است و در این راستا اجرای سریع و دقیق آنها در دستور این ناحیه قرار دارد. معبر سازی و اجرای کفپوش به متراژ ۲۸۰۰ مترمربع، دیوار چینی به متراژ ۶۵۹ مترمربع، احداث ۴۰ عدد سرویس بهداشتی، احداث ۱۵۰ مترمربع کافه کتاب،۱۰۰۰ مترمربع محوطه سازی پارکینگی، اجرای ۲۰۰ مترمربع کاهکل احداث ۲۰۰۰ مترمربع نهر، اجرای ۱۵۰۰ مترطول جدول و ۶۰ مترطول کابل کشی و نصب ۶۰ پایه چراغ اقدامات اخیر اداره عمران ناحیه بوده است.

او در پایان در مورد اقدامات مالی صورت گرفته تاکید کرد: توزیع و پخش ۱۵۲ عدد دعوت نامه بالای ۵ میلیون جهت تسهیلات بخشودگی جرائم به مودی، توزیع و پخش ۳۷۸ عدد دعوت نامه زیر ۵ میلیون جهت تسهیلات بخشودگی جرائم به مودی و توزیع و پخش ۱۹۵ عدد دعوت نامه غیر مسکونی جهت تسهیلات بخشودگی جرائم به مودی صورت گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط