1401/11/30-16:16
حق‌لطفی خبر داد:

بهره برداری از پل جدید تقاطع بوستان ارم و کانال سیل برگردان غرب، سال آینده

بهره برداری از پل جدید تقاطع بوستان ارم و کانال سیل برگردان غرب، سال آینده

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، ابراز امیدواری کرد پل جدید تقاطع بوستان ارم و کانال سیل برگردان غرب طی سال آینده تحویل شهروندان شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مسعود حق‌لطفی" مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به آغاز عملیات احداث پل جدید تقاطع ارم- سیل برگردان غرب، اظهار داشت: این پل نسبت به پل قبلی تقاطع از ظرفیت ترافیکی بیشتری برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود سال آینده زیر بار ترافیک برود.

وی با بیان اینکه پایش‌های ترافیکی انجام شده در محدوده اجرای پروژه، نشان دهنده لزوم احداث مجدد این پل با هدف روانسازی ترافیک محلی و دسترسی مناسب به پارکینگ بوستان ارم می‌باشد، خاطرنشان کرد: پل جدید جهت جلوگیری از پس زدن آب های سطحی کانال در زمان بارش، با ارتفاع بیشتر نسبت به پل قبلی احداث می شود.

به گفته "حق‌لطفی"، طول پل جدید تقاطع ۳۵ متر و دهانه آن ۱۸ متر است و عرشه آن به صورت دال بتنی درجا احداث می‌شود. تاکنون علاوه بر تجهیز گارگاه، ۲۴ حلقه شمع به عمق ۱۲ متر احداث شده است.

گفتنی است پل قبلی تقاطع ارم- سیل برگردان غرب در زمان احداث مجموعه پل‌های تقاطع بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران-کرج جمع‌آوری شد. لوله آب ۶۰۰ میلیمتری، کابل‌های برق و پایه فونداسیون بتنی دیوار رودخانه از جمله معارضان شناسایی شده در این پروژه است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط