1401/11/30-16:45
در سی و یکمین رویداد امید و افتخار؛

۷ پروژه عمرانی منطقه ۴ افتتاح شد

۷ پروژه عمرانی منطقه ۴ افتتاح شد

شهردار منطقه ۴ تهران همزمان با روزهای خجسته اعیاد ماه رجب از افتتاحیه ۷ پروژه عمرانی در منطقه ۴ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در مراسم افتتاحیه این پروژه ها که با حضور  محمدعلی نژاد رییس دفتر شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن تبریک عید بزرگ مبعث گفت: بسیار مفتخریم همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) ۷ پروژه عمرانی از شهرداری منطقه ۴ افتتاح شد.

او افزود: با یاری خداوند توانستیم در روزهای خجسته ماه رجب پروژه های احداث مقبره الشهدای یادمان مجیدیه، عملیات احداث گذر ۱۵ متری شادمان، احداث ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی در سطح منطقه ، پیاده رو سازی و مناسب سازی خیابان های شاهد و جشنواره، جمع آوری آب های سطحی خیابان های بنی هاشم و فرجام، تعریض خیابان دانش و احداث دیوار حائل و مسقف سازی پایانه علم و صنعت افتتاح شد.

کمالی زاده با اشاره به نیازسنجی های شهروندان و مرتفع کردن مشکلات منطقه گفت: یکی از مهم ترین پروژه هایی که در دست اقدام است خط ۴ مترو بوده که با ۸ ایستگاه مشکلات حمل و نقل شهروندان را تا حدود زیادی مرتفع می کند.

شهردار منطقه ۴ اظهار خرسندی کرد و افزود: بسیار مسروریم که با نیازسنجی و برنامه ریزی های مدون و منظم و با افتتاح پروژه های مختلف عمرانی و شهری قدمی در راه تحقق اهداف مدیریت شهری و پیشرفت و توسعه شهرمان و از همه مهم تر رفاه، آسایش و رضایت همشهریان گرامی ، برداریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط