1401/12/02-23:10

پاکسازی ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر از معابر منطقه ۵

پاکسازی ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر از معابر منطقه ۵

مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ در مورد اجرای طرح بهاران خدمت و استقبال از بهار در این منطقه گفت: هر ساله و با نزدیک شدن به ایام سال نو خورشیدی و فصل بهار اقدامات متنوعی برای برای بهاری شدن حال و هوای منطقه صورت می دهد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، او افزود: امسال طرح بهاران خدمت در سطح منطقه ۵ اجرایی می شود که به سه بخش اتوبان حکیم، اتوبان همت و محلات تقسیم بندی شده که این طرح در اتوبان حکیم انجام شده و پایان یافته، برای اتوبان همت در دست اقدام است و مرحله بعد محلات در نواحی هفتگانه اجرایی می شود.

مرادی در تشریح اقدامات انجام شده گفت: رنگ آمیزی پل عابر پیاده به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع تهیه و اجرای رنگ آمیزی جداول به متراژ ۲۰۰۰۰ مترمربع از جمله این اقدامات است.

مرادی به ۳۳۰۰ مترمربع اجرای پوشاننده جداره و ۴۰۰ مترمربع اجرای ماشین واتر سند بلاست اشاره کرد و افزود: ۳۰۰ مترمربع تبلیغات محیطی، ۱۲۸۰۰ مترطول لایروبی انهار روباز و بسته سطح مسیر و۱۶ مترمکعب لایروبی انهار و حوضچه های رسوب گیر ۱۶ مترمکعب تا کنون در طرح بهاران خدمت عملیاتی شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ ادامه داد: کاشت ۷۲۰ بوته گل، تهیه و کاشت ۱۰۰ اصله زیتون تلخ، ۱۰۰ اصله ابریشم مصری و ۱۰۰ اصله زرشک قرمز، اجرای کندوکوب، واکاری، پاکسازی و نظافت به متراژ ۱۸۵۰۰ مترمربع تاکنون صورت گرفته است.

مرادی در پایان گفت: تا کنون در طرح بهاران خدمت ۷۱۰ اصله درخت و درختچه تهیه و کاشته شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط